  • 11. Data: 2022-02-12 09:42:17
    Temat: Re: dach na altance
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 12 lutego 2022 o 09:23:36 UTC+1 zhbick napisał(a):
    > Nie, to bardziej taka szopa na narzędzia a nie altanka w dzisiejszym
    > rozumieniu. Doraźnie ten dach przykryłem plandeką taką, jak na
    > ciężarówki. Ale chciałbym coś lepszego tam dać.
    Jak doraźnie przykryłeś plandeka to dołóż gwoździ i zrób na stałe. Jak ci szkoda kasy
    na gwoździe z uszczelką to zwykle papiaki. Przed dobiciem posmaruj pod łbem
    najtańszym silikonem. Niby co byś chciał na dach na rupieciarni? Najdroższe dachówki?
    Zero-jedynkowy dobrze radzi żeby reklamę załatwić. Na 99,9% będzie darmo. Jak
    wytniesz pasujący kawałek to na dachu np. cycki będziesz miał.

  • 12. Data: 2022-02-12 11:54:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 00:42:17 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    Zero-jedynkowy dobrze radzi żeby reklamę załatwić. Na 99,9% będzie darmo. Jak
    wytniesz pasujący kawałek to na dachu np. cycki będziesz miał.

    :)

    Jeszcze jakiś motolotniarz mu się wpier*** pomiędzy te cycki ;)

    Ja bym dał ewentualnie jeszcze w pionie listwy, aby dociskały plandekę,
    żeby wiatr nią nie miotał.
    Jeśli dach z desek wystaje poza owys budynku, to bym je przybił pod spodem,
    od dołu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2022-02-12 17:35:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 12 February 2022 at 09:23:36 UTC+1, zhbick wrote:
    > Nie, to bardziej taka szopa na narzędzia a nie altanka w dzisiejszym
    > rozumieniu. Doraźnie ten dach przykryłem plandeką taką, jak na
    > ciężarówki. Ale chciałbym coś lepszego tam dać.
    Jak szopa na narzędzia to tylko blacha trzapezowa.
    Stukanie kropli deszczu nie będzie przeszkadzać, a uratuje narzędzia przed wiosennymi
    deszczami.
    Dach będzie szczelny i odporny na podmuchy wiatru.

    Plandekę silny wiatr zerwie łatwo.

    No i nikt nie wejdzie do środka przez dach, rozcinając plandekę nożem

    No i blacha trapezowa jest niepalna, a to szczególnie wazne, gdy tak wiele podpaleń
    altanek na działkach.

    Powodzenia

  • 14. Data: 2022-02-13 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick n...@s...pl ...

    > Nie, to bardziej taka szopa na narzędzia a nie altanka w dzisiejszym
    > rozumieniu. Doraźnie ten dach przykryłem plandeką taką, jak na
    > ciężarówki. Ale chciałbym coś lepszego tam dać.

    Kurde, nie wiem ile tam masz metrów ale przyjmujac jakas srednią
    wielkośc altanki na narzedzia - papa nie wyjdzie cie wiecej niz 700zł.
    Mowie o porzadnej papie, co 30 lat nic sie z nia nie stanie.
    Warto kombinowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 15. Data: 2022-02-13 23:06:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 13 February 2022 at 23:00:02 UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.
    papa to palny syf i należy jej unikać tam, gdzie ktos inny może rzucić butelke i
    podpalić altankę

    700zł za pape, gdy mozna dostać za frico zbrojoną folię z banerów ulicznych
    to bardzo niemądre rozwiązanie.

    Folia z banerów jest zabezpieczoną przed rozkładem pod wpływem UV i się nie nagrzewa,
    bo pierwotnie jest biała

    Ale też nie chroni przed podpaleniem przez Zenków

    Dlatego tylko blacha trapezowa, może być z odzysku, czyli w cenie złomu

    Ale usztywnia kontrukcję i nie jest palna

    i na złomie po 2zł za kg, czyli grosze

  • 16. Data: 2022-02-14 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a a m...@g...com ...

    > papa to palny syf i należy jej unikać tam, gdzie ktos inny może
    > rzucić butelke i podpalić altankę

    Jezeli altanka drewniana to jak bedzie miała spłonąc to zmieni tego
    pokrycie dachu.
    A w około setki tysiecy domow z dachasmi pokrytymi papa i jakos to
    wszystko nie płonie...

    > 700zł za pape, gdy mozna dostać za frico zbrojoną folię z banerów
    > ulicznych to bardzo niemądre rozwiązanie.

    Ja tam nie wiem co i gdzie rozdaja za darmo wiec tutaj sie nie
    wypowiem.
    Dasz jakies adresy?

> [...]
    >
    > Dlatego tylko blacha trapezowa, może być z odzysku, czyli w cenie
    > złomu
    >
    > Ale usztywnia kontrukcję i nie jest palna

    Ludzie raczej nie sa debilami i jak maja ładna blache to beda chcieli
    drozej.
    Ale mi sie z ta papa tez coś pokićkało.
    Załózmy altanke 3x4 metry = 12 m2.
    To papa kosztowałaby pewnie z 400zł liczac z duzym naddatkiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 17. Data: 2022-02-14 15:57:34
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 14 February 2022 at 12:59:59 UTC+1, Budzik wrote:
> [...]
    > "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
    ==Ja tam nie wiem co i gdzie rozdaja za darmo wiec tutaj sie nie

    Nie rozdają a utylizują

    W marketach wiszą całe ściany w banerach, a potem następuje zmiana i baner
    zasłaniający pusty box do utylizacji.

    Banery wyborcze mają wymiary kilka metrow na kilka

  • 18. Data: 2022-02-15 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik a a m...@g...com ...

> [...]
    > i baner zasłaniający pusty box do utylizacji.
    >
    > Banery wyborcze mają wymiary kilka metrow na kilka

    Ok, gdzie mozna takie płachty dostac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 19. Data: 2022-02-15 22:33:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2022 o 21:59, Budzik pisze:

    > Ok, gdzie mozna takie płachty dostac?

    Nigdzie, on chce kradnąć :D

    --
    LordBluzg(R)