eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniedeski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie › deski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie
    From: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: deski warstwowe bambus, wersja bezklejowa - prosba o opinie
    Date: Sun, 3 Jul 2011 11:42:01 +0200

    Witam
    Czy ktos w Was miał może bezpośrednią (albo chocby pośrednią) styczność z
    warstwowymi deskami podłogowymi z bambusa w wersji "click", czyli do
    układania jako podłoga pływająca (bez klejenia)? Np. Globalwood Bambus Click
    (nie linkuje, zeby zmniejszyc spamowatosc)
    Ze względow praktycznych chcę położyć podłogę bez klejenia na podkładzie
    wyrównująco-wyciszającym (np. pianomat). Dodatkowo pokrycie powinno byc
    mozliwie sztywne a zatem dosc grube (bo warstwe bazowa stanowia plyty osb na
    belkach stropowych, ktore nie sa całkowicie sztywne). Pierwotnie pomyslalem
    o panelach 12 mm z V-fugą. Ale ostatnio rzucily mi sie w oczy te deski
    bambusowe do układania bezklejowego. Opinie o samych deskach bambusowych
    mniej wiecej znam - sa w wiekszosci pozytywne (m.in. duza twardosc i
    trwałość), ale nie wiem jak sie spisuje ten system zamków. Czy to ma szanse
    byc trwałe, czy tez jest to zrodlo potencjalnych klopotow? Bo ten pambus
    jest srednio 2 razy drozszy niz w/w panele. Ta roznica ceny jest sama w
    sobie wielkim problemem, ale jezeli sie okaze ze zaplace 2 razy wiecej za
    gorsza "uzytkowo" podloge, to juz nie bede szczesliwy... :-)
    Bede wdzieczny za wszelie porady, zwlaszcza empiryczne a nie teoretyczne.
    pozdr.
    JBr.