    From: Marcin Kloc <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: dom drewniany wpisany do ewidencji zabytków
    Date: Thu, 13 Oct 2011 14:05:47 +0200

    Mam okazję kupić dom drewniany, prawie 100 lat. Z tego co się
    dowiedziałem dom nie jest wpisany do rejestru zabytków ale może być w
    ewidencji zabytków (to chyba taka lżejsza odmiana rejestru). Na pewno
    nie można go już wyburzyć. Jakie inne ograniczenia może mieć budynek
    wpisany do ewidencji? Dom miał kilka lat temu zmieniany dach
    (blachodachówka i to tak niskim kosztem zrobione) więc może nie ma jakiś
    ostrych ograniczeń ... a może ot na lewo robione było.

    Druga sprawa to czy istnieją jakieś wymagania odnośnie instalacja
    elektrycznych w domach z drewna? Czy można je schować czy musza iść po
    wierzchu.