    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: drzwi otwierane na klatkę schodową w bloku
    Date: Mon, 29 Dec 2014 22:40:21 +0100

    witam

    chciałbym sobie wymienić drzwi wejściowe. Jakość w tym przypadku nie
    jest istotna, bo ukraść niema co a od strony klatki temperatura nie
    spada poniżej 10 stopni.
    Problem jest w otwieraniu. Zależy mi na tym, żeby drzwi się otwierały na
    zewnątrz mieszkania, nie tak jak mam teraz - do środka. Podobno przepisy
    przeciw pożarowe wymagają otwierania na zewnątrz, ale jakieś inne
    budowlane wymagają żeby przejście na klatce schodowej było minimum 90
    cm. Teraz mam zgryz. czy te 90 cm przejścia ma być w pozycji zamkniętej
    - bez sensu, otwartej - to da się wykonać, bo drzwi mogą się otwierać "
    na ścianę" nie zastawiając przejścia, czy w każdym położeniu - co jest
    nie do wykonania, bo drzwi otwarte do połowy, 45 st. zastawią przejście.

    Jak to jest naprawdę? Czy mogę sobie wstawić drzwi otwierane na klatkę
    schodową, mimo że teraz mam do środka mieszkania?

    ToMasz

    PS
    zarządca budynku powiedział mi że to nie jego sprawa, nie zezwala, nie
    zabrania, ale jak ktoś "doniesie" do pinbu to będę miał problem