    From: "byku" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: dwa szybkie pytania
    Date: Thu, 26 Feb 2009 01:00:35 +0100

    Witam,

    Chciałem się zorientować w 2 kwestiach - po pierwsze będę sam układał panele
    i chciałem się spytać od której że tak powiem strony zacząć - czy od środka,
    czy np. z boku równo je ułożyć i później docinać jak będę do drugiej strony
    dojeżdżał? A może to nie ma znaczenia?

    Druga kwestia to będę chciał zrobić ściankę z KG i z profili - chodzi o coś
    takiego :

    jest teraz tak (to jest kuchnia 1 piętro stąd spadek ściany)

    /
    /
    /

    a ma być tak

    / |
    / | <- tutaj będą fronty kuchenne (górne szafki)
    /___|

    Chodzi o to czy po prostu wystarczy jak skręce śrubami te profile i dokręce
    płyte kg, czy może trzeba jakoś inaczej zamocować te profile żeby taka
    ścianka się trzymała?

    pozdrawiam
    Maciek