  • 1. Data: 2010-01-17 10:15:49
    Temat: fuszera - co robić?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Jakie są tolerancje na 'usokoki'/nierówności w sciance z bloczków (przed
    otynkowaniem)?

    Postawili mi ściankę, z której bloczki wystają nawet o 2cm jedne względm
    drugich (różnice w płaszczyznach, dziury miedzy bloczkami) - czy to aby nie
    totalnie spartaczona robota? W niektórych miejscach będzie o te 2cm tynku
    więcej - jakoś sobie nie wyobrażam potem wiercenia w tym dziur...
    Czy nie powinnam aby odmówić przyjęcia takiego wykonania?

    (według umowy prace wykończeniowe mają byc 'wykonane zgodie ze sztuką
    budowlaną etc itp')

  • 2. Data: 2010-01-17 11:37:25
    Temat: Re: fuszera - co robić?
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > tynku więcej - jakoś sobie nie wyobrażam potem wiercenia w tym dziur...
    > Czy nie powinnam aby odmówić przyjęcia takiego wykonania?

    Jesli bloczki były równe to ...spieprzone. Nie akceptowac i nie placic.
    Jesli material byl ich to wywalic z budowy (moga se scianke rozebrac). Jelsi
    material byl twoj i nie masz umowy (lub nie chce ci lazic po sadach bo
    wiecej czasu zmarnowanego niz sensu) - powiedz ze zaplacisz po jej
    wyrownaniu (otynkowaniu do rowna).
    Kwestie czy zaplacic za tynkowanie - jesli zrobione by to bylo poprawnie,
    zaplacilbym.

    Zrob zdjecie. Pion sciany jest wogole zachowany przy takich roznicach ?
    (poziomnica 2 - 2,5 metra potrzebna).

    Co to za bloczki ? Te roznice po 2cm maja po kazdej stronie tej sciany ?
    Moze jakies bloczki nierowne i licowali do jednej strony ?:) Mialem tak z
    jedna paleta kostki betonowej, dostalem na nia upust i zuzylem ale bloczki
    byly po prostu nierowne o 1-2cm kazdy.

    Ogolnie czasem lepiej sie dogadac a czasem lepiej wypieprzyc ekipe z
    budowy - wszystko zalezy od okolicznosci ktorych nie opisujesz (tzw.
    całokształtu ;) ).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 3. Data: 2010-01-17 22:22:45
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Kane" <s...@s...pl> wrote in message
    > Ogolnie czasem lepiej sie dogadac a czasem lepiej wypieprzyc ekipe z

    cholender, tylko że jak ktoś takstawia ścianę - to na bank nie umie
    inaczej!:
    http://picasaweb.google.com/michu3city/K?authkey=Gv1
    sRgCKDv1JCk_aX85QE#

  • 4. Data: 2010-01-20 18:44:10