  • 11. Data: 2010-04-03 13:26:03
    Temat: Re: garnek ze złotem przy kopaniu fundamentów
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    SJS <s...@w...pl> wrote:
    > Niestety garnek znikł

    hehe, a było się chwalić na forum przed jego podniesieniem? Było?

    J.

    PS.: sam garnek jak chcesz, to się odda, pusty ;->

  • 12. Data: 2010-04-03 15:38:14
    Od: "Tornad" <t...@h...com>

    > Niestety garnek znikł
    > SJS

    Gratuluje poczucie humoru. Dobry dowcip Primaaprilisowy.

    On pieknie odzwierciedla nasze ludzkie przywary czy namietnosci. Sa to, jak
    mnie kiedys uczyl krakowski ekonomista prof. Boniecki - wladza, pieniadze i
    seks.
    Odezwali sie tu glownie chlopcy z syndromem wladzy; ze to trzeba oddac, tak
    wymaga prawo, ze namawianie do jego lamanie tez jest przestepstwem...
    A sami napewno zrobili by tak, jak kiedys moi znajomi milicjanci (mialem tez
    takich). Otoz chlopina ze wsi zglosil pozydoskie znalezisko na Milicje.
    Chlopcy przyjechali, skrzynke zabrali i normalnie jej zawartoscia sie
    podzielili... A do skrzynki nawrzucali zlomu i odwiezli ja do muzeum. Do dzis
    jako emeryci zyja sobie dostatnio...
    Swego czasu podobny zart primaaprilisowy tez sobie zafundowalem aby zakpic z
    jednego chytrusa. Nawiercilem pod stara jablonia gleboka dziure i wrzucilem do
    niej garnek emaliowany, prawie nowy nie liczac malej przerdzewialej dziurki. I
    otwor fachowo zasypalem zageszczajac urobek warstwami... Oczywiscie nie
    umknelo to uwadze mojego chytrusa-sasiada gdyz po pewnym czasie pod ta
    jablonia pojawily sie duze doly kopane nocami przy pelni ksiezyca. Ulatwilo mi
    to potem wykarczowanie korzenia.
    Pzdr.
    Tornad

  • 13. Data: 2010-04-03 16:53:21
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Tornad <t...@h...com> wrote:

> [...]
    > sie
    > duze doly kopane nocami przy pelni ksiezyca. Ulatwilo mi to potem

    Hehe, to wg starych urban-legend w ten sposób lenie patentowane
    sobie ogródki kopały: po prostu pisały do bezpieki/milicji/komitetu
    anonimowy donos na samego siebie, że ten tutaj w ogródku kontrabandę
    zakopał i/lub przykrył zwłokami teściowej :-)

    J.