  • 31. Data: 2010-02-21 18:18:36
    Temat: Re: huf haus- ciakawa sprawa
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    news:hlrsf6$a02$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wiadomości news:hlr3pe$bpd$1@news.onet.pl...

    > Oczywiście że sobie nie wyobrażam. nie nwyobrazam sobie też jak można w
    > czyms takim mieszkać. Dla mnie ten hau haus to rodzaj ciekawostki, ot tyle

    > Pewnie masz racje. Nie wyobrażam sobie jednak ze mozna wszystko dobrzeza
    > projektować i zrobic to tak aby uniknąć poźniej zmian i przeróbek na
    > etapie budowy. Nie widze wiec sensu płacic za detale na etapie projektu
    > skoro poźniej i tak sporo rzeczy się przerabia

    > Myślę że skoro za kondygnacje kasują 3000-4000zł to za przestawienie
    > scianki działowej 500zł to az nadtto;)))

    Kris rozumiem ze te 3-4 tys to za sama robocizne? to jeszcze nalezy dodac
    material + (jak ktos na prawde sprawe przespal) np tynki itp
    A co powiesz jak ludzie chca zmienic system ogrzewania gdy juz scianki
    wszystkie postawione? Wystarczy ze sobie zarzycza zamiast grzenikow
    ogrzewania podlogowego i juz zaczyna sie zabawa gdy juz masz np wymurowane
    wszelkie otwory drzwiowe....to na prawde wtedy nie sa male kwoty.
    Sam znam przypadek gdy juz strop wylany a inwestor (zeby bylo smieszniej
    inyznier budownictwa) stwierdzila ze ona chciala miec na pietrze wanne
    wpuszczona w podloge :)))
    I najlepszy kwiatek z jakim sie spotkalem gdy inwestor (duze pieniadze
    posiadajacy i przez to uwazajacy ze wszelkie rozumy pozjadal) sam tak
    zaprojektowal ustawienie pomieszczen u siebie ze z salonu mial wejscie do
    kibelka a oczywiscie tak pozmienial wymiary ze sie okazalo iz jak w kibelku
    siadzie na muszli to drzwi nie zamknie bo tlucze nimi o kolana....
    Co projektowania to wiesz iz jesli klient wie czego chce to da sie
    zaprojektowac ale jesli nie wie czego chce to wtedy zaczynaja sie czasem na
    prawde spore problemy... i koszty oczywiscie.
    pozdrawiam
    Przemek

  • 32. Data: 2010-02-21 18:28:06
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]
    > Myślę że skoro za kondygnacje kasują 3000-4000zł to za przestawienie
    > scianki działowej 500zł to az nadtto;)))

    Ale zeby nie bylo ze sie czepiam podkresle ze zgadzam sie z Toba Kris ze w
    czasie budowy mozna pewne rzeczy pozmieniac bo mamy prawo do tego aby po
    jakims czasie cos nam sie zmienilo w upodobaniach. Kwestia jest tylko jak
    daleko te zmiany ingeruja i jak wczesnie zaczniemy je wprowadzac.
    Pozdrawiam
    Przemek

  • 33. Data: 2010-02-21 20:52:06
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hlrtvo$e49$1@news.onet.pl...
    > czasie budowy mozna pewne rzeczy pozmieniac bo mamy prawo do tego aby po
    > jakims czasie cos nam sie zmienilo w upodobaniach. Kwestia jest tylko jak
    > daleko te zmiany ingeruja i jak wczesnie zaczniemy je wprowadzac.

    A to fakt bezsporny.
    Dlatego ja nie wyobrażam sobie budowy gdzie inwestor nie bywa chociaż kilka
    razy w tygodniu.
    Inaczej to developerka wychodzi a jak z tą jest to każdy widzi
    Ja byłem codziennie bo miałem taka możliwość.
    i dlatego udało mi się zrobić tak że jest ok.
    A projekt jak to projekt gdzies tam sobie leży

    Kris