  • 151. Data: 2013-10-24 15:31:35
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:4da21932-9c10-4b80-b606-47537f6740bb@googlegrou
    ps.com...
    W dniu czwartek, 24 października 2013 09:49:16 UTC+2 użytkownik Smerf
    napisał:

    >Do kopalni mam 3-4km, do przystanku 300m - gdzie mam blizej?;)
    >Pozatym ja mieszkam na terenie gdzie nawet szkod gorniczych nie ma,
    >nikt podemna nie fedruje.

    Naczy urzednicy zgodzili sie na zwykle fundmanety itp. jak nie przymierzajac
    n p. w Bieszczadach?

  • 152. Data: 2013-10-24 15:57:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 15:31:35 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Naczy urzednicy zgodzili sie na zwykle fundmanety itp. jak nie przymierzajac
    > n p. w Bieszczadach?

    Nie wiem jak buduja w Bieszczadach ale ja mam zwykle lawy bez zadnych
    wzmocnien. To jest teren w okolicy osiedli mieszkaniowych - nie bylo
    i nigdy nie bedzie zgody zeby pod tym terenem fedrowaly kopalnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 153. Data: 2013-10-24 19:10:07
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Wiec.. Bujac to my ale nie nas :P Ew. czekaj na rozliczenie :D

    Szczerze mówiąc mam to gdzieś czy wierzysz czy nie ...

    Zapodałem także poza skanem faktury także wykres zużycia prądu z całego roku
    + dodatkowo wystawione faktury ...

    Jak nie wierzysz w ten wykres to Twoja sprawa , jeśli nie wierzysz w
    wystawione - twoja sprawa ...

  • 154. Data: 2013-10-24 19:21:15
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Nie chodzi o to ze musi sie myc w 50stC tylko jak korzysta z II taryfy
    >to musi zagrzac wyzej w nocy zeby pozniej korzystac za dnia :)
    >50stC w bojlerze 300l na cala dobe na 4 osobowa rodzine to IMHO bardzo
    >malo.
    >Ale przyznalem mu racje, nie wnikam w to kto ile razy i jak dlugo sie
    >kapie.

    Chłopie , ja mam taką taryfę że tani prąd mam od 22.00-6.00 i od 13.00-15.00
    w ciagu tygodnia.
    A tania taryfa dodatkowo zaczyna się od 22.00 w piątek i kończy w
    poniedziałek o 6:00 ..
    Bojler działa o 13.00-15.00 i 4:00-6:00.

    Kąpiel szybka pod prysznicem - 38 stopni. Głowica termostatyczna.

    >I on jeszcze na indukcji gotuje, komputerow uzywa i ma plazme 50' :))
    >Akurat. Plazma 200W nawet po 2h dziennie daje kolejne 12kWh = 7-8 pln (bo
    >w drogiej taryfie glownie chodzi). A gdzie gotowanie, oswietlenie, NKa,
    >komputery, sterownik, pompy i piec CO. W zyciu :)

    Ehhhh ...

    Widać nie liczysz że w ciągu 24 godzin , sprzęt który działa nonstop działa
    10 godzin w taniej taryfie ...
    Więc Twoje wyliczenia już nie są prawidłowe ...

    Z drugiej strony po co ja mam się tłumaczyć ? Dałem skan faktury , dałem
    skan z wykresu zużycia prądu rocznego , dałem nawet wydruki rozliczeń.

  • 155. Data: 2013-10-24 19:22:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 19:10:07 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > Jak nie wierzysz w ten wykres to Twoja sprawa , jeśli nie wierzysz w
    > wystawione - twoja sprawa ...

    No nie wierze bo to wszystko wyglada na zuzycie prognozowane :-)
    Jak rzeczywiscie tyle zuzywasz w domu jednorodzinnym przy 4 osobach,
    gotowaniu na indukcji i bojlerze elektrycznym to pelen rispekt - jakby
    ktos szukal szkoly przetrwania to Cie polece ;)

    Wzglednie piclo Ci sie i masz uszkodzony licznik energii :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 156. Data: 2013-10-24 19:25:17
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 października 2013 19:21:15 UTC+2 użytkownik /// Kaszpir ///
    napisał:

    > Chłopie , ja mam taką taryfę że tani prąd mam od 22.00-6.00 i od 13.00-15.00
    > w ciagu tygodnia.

    No pacz pan to zupelnie tak jak ja :))

    > Widać nie liczysz że w ciągu 24 godzin , sprzęt który działa nonstop działa
    > 10 godzin w taniej taryfie ...
    > Więc Twoje wyliczenia już nie są prawidłowe ...

    Licze, zauwaz ze licze srednia cene 0,45 pln. To jest u mnie srednia cena
    1kWh dla urzadzen dzialajacych 24/h w dwoch taryfach.

    > Z drugiej strony po co ja mam się tłumaczyć ? Dałem skan faktury , dałem
    > skan z wykresu zużycia prądu rocznego , dałem nawet wydruki rozliczeń.

    Z odczytow szacowanych :-) Moge jutro zadzwonic do Taurona i okreslic
    szacowane zuzycie na 1kWh / rok i takie prognozowane faktury pokazac :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 157. Data: 2013-10-24 19:44:54
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Wzglednie piclo Ci sie i masz uszkodzony licznik energii :-)

    Taaaaa ...

    Mam jeden z najnowszych liczników. Dodatkowo co 2 miesiące przyjeżdżają i go
    spisują. Dodatkowo licznik miałem wymieniany na nowy jak się wprowadzałem bo
    chciałem licznik II-taryfowy.

    Zrobiłem specjalnie dla Ciebie jeszcze wydruk wszystkich faktur wystawionych
    w tym roku. To są wszystkie faktury jakie dostałem w tym roku i wszystkie są
    opłacone.

    http://img401.imageshack.us/img401/3828/zfjv.jpg

    To są REALNE faktury a nie jakieś prognozowane.

  • 158. Data: 2013-10-24 19:48:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Nie wiem jak buduja w Bieszczadach ale ja mam zwykle lawy bez zadnych
    >wzmocnien. To jest teren w okolicy osiedli mieszkaniowych - nie bylo
    >i nigdy nie bedzie zgody zeby pod tym terenem fedrowaly kopalnie :)

    Unikaj wyglaszania ostatecznych tez, jesli nie chcesz od czasu do czasu
    wychodzic na glupca :-D

  • 159. Data: 2013-10-24 19:49:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On Thursday, October 24, 2013 9:05:21 AM UTC+2, Ghost wrote:

    >A dlaczego? Bezpośrednio może i nie - ale przez położoną na płycie grubą
    >blachę z czegoś tam - i owszem >(taki kamień do pizzy, ale metalowy i na
    >płycie).

    rzeco?

  • 160. Data: 2013-10-24 19:50:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > a to niby dlaczego? chyba, że masz na myśli taki z okrągłym dnem. Ale sa
    > woki z dnem spłaszczonym

    Mam na mysli wok nie "wok" i nie dno jest problemem, a sposob ogrzewania "po
    calosci"