  • 1. Data: 2014-05-15 20:15:31
    Temat: jak pomalować meble żeby były gładkie?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Zmatowiłem, papier 120, wałek o niemal zerowym włosiu, emalia akrylowa i
    zostaje parszywa faktura po wałku.
    Czy tylko da się to zrobić poprzez natrysk??
    Co jest nie tak?

  • 2. Data: 2014-05-16 00:12:21
    Temat: Re: jak pomalować meble żeby były gładkie?
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-05-15 20:15, Frez pisze:
    > Zmatowiłem, papier 120, wałek o niemal zerowym włosiu, emalia akrylowa i
    > zostaje parszywa faktura po wałku.
    > Czy tylko da się to zrobić poprzez natrysk??
    > Co jest nie tak?

    Zbyt gęsta emalia. Za szybko wysycha.

    JK

  • 3. Data: 2014-05-16 14:35:17
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 16 maja 2014 00:12:21 UTC+2 użytkownik JK napisał:

    > Zbyt gęsta emalia. Za szybko wysycha.
    >

    > JK

    Emalia nie wysycha. Emalie się wypala. Emalie są na garnkach, wannach itp.

  • 4. Data: 2014-05-16 16:41:15
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    ps.com...

    >Emalia nie wysycha. Emalie się wypala. Emalie są na garnkach, wannach itp.

    To dekoral nie wie co sprzedaje:
    http://www.dekoral.pl/produkty/emalie
    ?
    Śnieżka też ma w sprzedaży emalie:
    http://www.sniezka.pl/produkty/ochrona-i-dekoracja-d
    rewna-i-metalu/emalie-nawierzchniowe-supermal
    i raczej ich się nie wypala. ;-)

  • 5. Data: 2014-05-16 17:01:40
    Od: marrgol <m...@g...com>

    On 2014-05-16 14:35, k...@g...com wrote:
    > Emalia nie wysycha. Emalie się wypala. Emalie są na garnkach, wannach itp.

    Skoro piszesz w innym wątku, że "pierdolenie głupot trzeba ucinać
    od razu", to ucinam, bo pi...sz - wg "Słownika współczesnego języka
    polskiego" emalia to m.in. "materiał malarski zawierający mniej
    pigmentu i spoiwo wyższej jakości niż farba, dający gładsze,
    trwalsze powłoki; farba emaliowa" i jak najbardziej wysycha.

    --
    mrg

  • 6. Data: 2014-05-16 20:54:20
    Od: k...@g...com

    W Dekoralu jak widać pracują dzieci neostrady.

  • 7. Data: 2014-05-16 20:59:21
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 16 maja 2014 17:01:40 UTC+2 użytkownik marrgol napisał:

    > Skoro piszesz w innym w�tku, �e "pierdolenie g�upot trzeba ucina�
    >
    > od razu", to ucinam, bo pi...sz - wg "S�ownika wsp�czesnego j�zyka
    >
    > polskiego" emalia to m.in. "materia� malarski zawieraj�cy mniej
    >
    > pigmentu i spoiwo wy�szej jako�ci ni� farba, daj�cy g�adsze,
    >
    > trwalsze pow�oki; farba emaliowa" i jak najbardziej wysycha.
    >

    > --
    >
    > mrg

    magistrzy nie konsultowali z inżynierami.

  • 8. Data: 2014-05-16 21:56:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 11:54:20 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > W Dekoralu jak widać pracują dzieci neostrady.

    w PWNie pewnie też?
    emalia
    1. zob. szkliwo w zn. 1.
    2. <<wyrób lakierowy odporny na czynniki atmosferyczne, stosowany w celach
    dekoracyjnych>>
    3. <<technika zdobienia przedmiotów artystycznych szkliwem lub emalią
    lakierową; też: przedmiot zdobiony taką techniką>>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-05-16 22:46:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 16 maja 2014 21:56:25 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Na której stronie w googach to znalazłeś? Bo na pierwszej na pierwszych pozycjach
    jest właściwa definicja.

  • 10. Data: 2014-05-17 00:15:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    biedaku. Nie umiesz słownika używać?