  • Data: 2009-03-01 16:22:55
    Temat: jak ustawic-wyregulowac solary
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam kociołek Imergas Victrix 24 i do tego zestaw solarny Watt.
    Na piecu stawiłem temperature 10st bo i tak narazie tam nic nie robimy.
    Dzis byłem na budowie i widze ze piec nie działa bo w domu jest 11st ale na
    solarch mam 37 stopni :)
    i tak sobie pomyślałem nawet jakby te wode z solara przpuscic przez podłoge
    to podgrzeje dom za darmo prawie :)
    A pompa sie nie załacza od pieca bo ma 10st ustawione.
    Myślałem ze podniose wymaganą temp i piec z pompami ruszy tylko wtedy bedzie
    chyba grzał jeszcze te wode w zbiorniku 300l.
    A jak to ustawic zeby ruszyło z samych solarów jak jest słonce a w inym
    wypadku starczy 10st :)