  • 21. Data: 2012-07-21 19:31:31
    Temat: Re: jak zareklamować firme budowlaną? ? ?
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    news:jue7cd$7pd$1@news.task.gda.pl...

    > masz panią szefowa w Zusie ktra juz 14 miesiecy kradnie nienależne jej
    > chorobowe.
    >
    > To nei sa robole tylko ludzie wg ciebei na poziomie.

    No tak, zgoda tylko na budowie jest inna specyfika. Tutaj akurat by sie
    wydawało, że rzemieślnik powinien znać swoje rzemiosło, a nie zna. Usługi to
    nie towar, który można oddać. usługa wiąże się zwykle z użyciem materiału
    znacznej wartości, którego nie da się odzyskać. Do tego ta złośliwość po
    części wynikająca z zazdrości, zawiści.

  • 22. Data: 2012-07-21 19:35:28
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    > czyli musi być nadzór...
    >
    > jak nie masz czasi sam nadzorować to musisz kogoś zatrudnić i mu zaufać,
    > nie masz innego wyjścia.

    Ty, mnie pilnowało 2. Już w pierwszym miesiącu narazili mnie na straty.
    Jeszcze nie zdążyłem się z nikim poróżnić. był wielki entuzjazm.
    Cała fuszerka wyszła dopiero od ociepleń. Piwnice mam suche, ławy wylane
    podwójnie, konstrukcja super.
    jedynie ten obsrany Porotherm i sprawy ociepleniowe/wełniane/styropianowe.

    Hydraulika, kanaliza i elektryka są OK

  • 23. Data: 2012-07-22 12:03:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > z użyciem materiału znacznej wartości, którego nie da się odzyskać.
    > Do tego ta złośliwość po części wynikająca z zazdrości, zawiści.

    jak oddajesz komuś forsę to też zwykle potem nie masz ich już skad
    odebrać... :)