eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejaka minimalna grubośc posadzki w budynku gospodarczym i jaki beton?jaka minimalna grubośc posadzki w budynku gospodarczym i jaki beton?
  • Data: 2009-04-11 20:56:41
    Temat: jaka minimalna grubośc posadzki w budynku gospodarczym i jaki beton?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    chcę wylać posadzkę betonową w budynku gospodarczym ok ok 50 mkw
    będzie to w przyszłości garaż
    jaka minimalną grubośc posadzki moge wylać ,jaki beton B10 starczy?
    posadzka będzie na żółtym piachu
    i czy waszym zdaniem opłaca się krecić samemu w betoniarce ?

    kiedyś puźniej w drugim miejscu planuje też naprawę starej posadzki ,
    nie jest popękana ale bardzo nierówna w sensie wystajacych kamyków co mi
    trochę przeszkadza
    co w tym wypadku będzie najtańsze?
    żwir juz mam
    pozdrawiam