  • 1. Data: 2010-06-03 20:27:22
    Temat: jakie grzejniki na poddasze?
    Od: "TOM" <t...@w...home.pl>

    Witam,
    ogrzewanie ekogroszek.Jakich wymiarow grzejniki pod skos (30cm)
    polecilibyscie do pomieszczen:
    21m2 , 9m2 i 10m2.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-04 06:19:24
    Temat: Re: jakie grzejniki na poddasze?
    Od: M <M...@o...pl>

    TOM pisze:
    > Witam,
    > ogrzewanie ekogroszek.Jakich wymiarow grzejniki pod skos (30cm)
    > polecilibyscie do pomieszczen:
    > 21m2 , 9m2 i 10m2.

    O wielkości zgodnie z projektem. Wszystko inne to ruletka. Chyba, że
    chodzi ci tylko o wymiar pionowy.

    M.

  • 3. Data: 2010-06-04 16:22:47
    Od: łamaga <anty******@onet.eu>

    "M" <M...@o...pl> wrote in message

    > O wielkości zgodnie z projektem. Wszystko inne to ruletka. Chyba, że
    > chodzi ci tylko o wymiar pionowy.
    >
    > M.

    z jakim projektem?????? u mnie ani me ani be na temat grzejników w
    projekcie.

  • 4. Data: 2010-06-04 17:30:48
    Od: M <M...@o...pl>

    łamaga pisze:

    > "M" <M...@o...pl> wrote in message

    > z jakim projektem?????? u mnie ani me ani be na temat grzejników w
    > projekcie.

    To musisz wywróżyć. Skoro ty nie wiesz, jakiej mocy grzejników
    potrzebujesz, to niby jak ktokolwiek na grupie (nieznający twojego domu,
    ocieplenia, etc.) ma wiedzieć?

    M.

  • 5. Data: 2010-06-04 18:44:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O wielkości zgodnie z projektem. Wszystko inne to ruletka. Chyba, że
    > chodzi ci tylko o wymiar pionowy.

    Projekt projektem a zycie życiem.;)
    Do autora watku:
    weż jakiegos doswiadczonego instalatora, on rzuci okiem i powie aki grzejnik
    masz kupić.

    Kris

  • 6. Data: 2010-06-04 18:51:12
    Od: M <M...@o...pl>

    Kris pisze:

> [...]
    >>
    > Projekt projektem a zycie życiem.;)
    > Do autora watku:
    > weż jakiegos doswiadczonego instalatora, on rzuci okiem i powie aki

    "Doświadczony instalator" pomnoży powierzchnię przez 100W i każe kupić
    grzejniki:

    2100W, 900W i 1000W

    Moce weźmie z tabelki producenta dla wysokich parametrów i wszystko się
    jakoś uśredni :-) .... albo nie.

    M.

  • 7. Data: 2010-06-04 19:04:47
    Od: "Kazimierz Debski" <k...@o...eu>

    > weż jakiegos doswiadczonego instalatora, on rzuci okiem i powie aki grzejnik
    > masz kupić.

    Albo idź do sklepu/składu budowlanego. Jak handlują grzejnikami w większych
    ilościach to na podstawie powierzchni pomieszczeń i materiałów użytych do budowy
    domu sami dobiorą jakie potrzeba.
    Przynajmniej mi tak zrobili i nie narzekam.

    Kazek

  • 8. Data: 2010-06-04 21:36:13
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > grzejniki:
    >
    > 2100W, 900W i 1000W
    >
    > Moce weźmie z tabelki producenta dla wysokich parametrów i wszystko się

    Ale znając życie bedzie działać. A teoetycznym wyliczeniom z projektu to bym
    juz tak bardzo nie ufał. Budowa domu to nie apteka gdzie wszystko musi być
    policzone/wyważone co do grama.

  • 9. Data: 2010-06-06 11:27:05
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ale JAKIE poddasze?
    Mieszkalne?
    U mnie poddasze jest "ogrzewane" tylko ze stropu nad niższą pondygnacją i
    nawet w największe mrozy temperatura nie spada poniżej zera. Strop jest bez
    izolacji.
    Na poddaszu suszę pranie i trzymam różne graty. Kaloryfery mam zakręcone i
    chyba zdemontuję, bo po co mają podwyższać ilość wody w obiegu.
    Jacek