  • 1. Data: 2013-06-22 23:04:27
    Temat: jakie to drzewo? -jabłonka
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Kto pamięta moje pytanie z sierpnia 2012 roku - jakie to drzewo?
    Orzekliście, że jabłoń.
    Powiedziałam, że dla sprawdzenia zaszczepię wiosną zrazami jabłoni
    i powiadomię o efektach.
    Szczepień zrobiłam 9, siedem przyjęło się jak te:
    http://tiny.pl/hs1rf
    Czyli mogę liczyć na fajne drzewko o wielorakich owocach.
    Ale rośnie ono przy warzywniku, który nie mogę przenieść w inne miejsce.
    http://tiny.pl/hs1r5
    Muszę przenieść drzewo. Wytnę jedną nieowocującą wiśnię i już mam
    miejsce. :-)
    Ale zastanawiam się, czy po przesadzeniu drzewa jesienią, nie zacznie
    ono odrzucać szczepień?
    Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    ,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
    człowiekiem."

  • 2. Data: 2013-06-28 23:15:17
    Temat: Re: jakie to drzewo? -jabłonka
    Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale zastanawiam się, czy po przesadzeniu drzewa jesienią, nie zacznie ono
    > odrzucać szczepień?
    > Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

    Na jesieni są w sprzedaży tysiące jednorocznych okulantów z gołym korzeniem.
    Czasami leżą sobie z tymi gołymi korzeniami całymi dniami na różnych
    targowiskach.

    Pozdrawiam
    Leszek