  • 1. Data: 2023-07-16 22:54:58
    Temat: jest tyle komarów na Warmii
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    że szok

    Jak się wieczorem pojedzie ręką po samochodzie
    to powstaje meksykańska fala. Trzeba chodzić w kufajce.

    Jutro zobacze jak w Anglii.
    Dwa tygodnie temu jeszcze nie było.

    Zmienić koło to wyzwanie. Może wziąć podkurzacz i rozpalic jakieś
    liście pomidora albo inny smród którego nie lubią.

    --
    Piter

    jebać fliperów pasożytów
    hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-07-16 22:56:03
    Temat: Re: jest tyle komarów na Warmii
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 2023-07-16 o 22:54, PiteR pisze:
    > że szok

    U nas w tynm roku prawie nic, a rok temu wpierdalały na żywca.
    Dolny ślunsk i wielkopolska.

    L.

  • 3. Data: 2023-07-16 23:31:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 16.07.2023 o 22:56, Lisciasty pisze:

    > U nas w tynm roku prawie nic, a rok temu wpierdalały na żywca.
    > Dolny ślunsk i wielkopolska.

    100% skuteczności w mieszkaniu to te różne elektrofumigatory.
    Na zewnątrz tylko jakieś środki na skórę. 100 lat temu, to pamiętam, że
    był taki w atomizerze, który capił wywarem z łupin orzechów włoskich.
    Ale działał na 100%.

    Nie wiem co się stało, ale od wielu lat w mieszkaniu odpuściły.

    Robert

  • 4. Data: 2023-07-17 02:46:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 lipca 2023 o 22:50:31 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > Zmienić koło to wyzwanie. Może wziąć podkurzacz i rozpalic jakieś
    > liście pomidora albo inny smród którego nie lubią.

    Amerykanie maja skuteczne urządzenia ale to patent stacjonarny. Komary reagują na
    stężenie CO2 w zakresie w jakim jest produkowane przez ludzi i zwierzęta. Drugi
    czynnik który jest przez nie brany pod uwagę to temperatury charakterystyczne dla
    zywych zwierząt. Zrobili wabiki zasilane gazem płynnym które dobrze udają ludzi.
    Ustawia się je w pewnej odległości dookoła na przykład ogniska. Nie musza do siebie
    dotykać trzy do czterech metrow odległości w zupełnie wystarczy.

  • 5. Data: 2023-07-17 10:17:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > U nas w tynm roku prawie nic, a rok temu wpierdalały na żywca.
    > Dolny ślunsk i wielkopolska.

    U mnie też nie ma, Bielsko-Biała.

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2023-07-17 12:21:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > 100% skuteczności w mieszkaniu to te różne elektrofumigatory.

    Albo to: https://youtu.be/wSIWpFPkYrk

    Jarek

    --
    Stare piosenki na trzy chwyty,
    Schnące na ciele kąpielówy,

  • 7. Data: 2023-07-17 22:27:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsB043E91D61E7EPanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > Jutro zobacze jak w Anglii.
    > Dwa tygodnie temu jeszcze nie było.

    zobaczyłem

    Nadal ich nie ma. Gospodyni wyrwała krzaczory i wino pnące.
    Sytuacja sie mocno poprawiła.

    A to stąd chmary jeżyków i jaskółek. Lepią gniazda wszedzie gdzie się
    da. Jest żarcia w bród.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 8. Data: 2023-07-18 00:33:36
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak się wieczorem pojedzie ręką po samochodzie
    > to powstaje meksykańska fala. Trzeba chodzić w kufajce.

    kup opryskiwacz plecakowy, spalinowy. Do tego środek na komary i
    wieczorem późnym spacerek po działce (i sąsiadach jak chcą partycypować
    w kosztach). Jeden oprysk i 3 dni spokoju (potem pojawiają się z okolic
    niespryskanych).

    Na mazowszu dopiero teraz zaczęły się pojawiać komary ale to w niedużych
    ilościach. Jeszcze całkiem niedawno można było w nocy łazić z latarką i
    spokój był.

  • 9. Data: 2023-07-18 01:23:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.07.2023 o 22:54, PiteR pisze:
    > że szok
    >
    > Jak się wieczorem pojedzie ręką po samochodzie

    Jeć kiedy świeci słońce :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>