  • 1. Data: 2013-07-18 19:59:53
    Temat: klej od rzepu do moskitiery
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jest sobie okno z drewanianą ramą (+okleina) do niego przymocowana była
    rzepem moskitiera... niestety rzep się oderwał od okna pozostawiając na
    futrynie okna zaschnięty klej... z prostych rzczy nic tego zaschniętego
    kleju nie rusza... może Ktoś tu ma pomysł czym zmyć ten stary klej z okna?

  • 2. Data: 2013-07-18 20:14:08
    Temat: Re: klej od rzepu do moskitiery
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.07.2013 19:59, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > kleju nie rusza... może Ktoś tu ma pomysł czym zmyć ten stary klej z okna?
    benzyna ekstrakcyjna, albo dowolny środek samochodowy, który zmywa
    asfalt z lakieru.
    w latach 90siątych było takie mleczko popularne - nie pamiętam nazwy.
    teraz jest 500 jego podróbek - działają tak samo
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-07-18 20:52:09
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > w latach 90siątych było takie mleczko popularne - nie pamiętam nazwy.
    > teraz jest 500 jego podróbek - działają tak samo
    > ToMasz

    Are you sure? Tez mam te cholerne slady, to gruba warstwa i nie wiem czy ww
    srodki tak cudownie "z palca" to rusza, to nie cieniutka warstwa szybko
    ulegajaca rozpuszczalnikowi. No i czy plastiku nie ruszy? Trzeba sprawdzic, nie
    powinno.

    TYLKO moskitiery z ramka, zewnetrzne, pieknie napiete i blyskawicznie
    demontowane bez sladu.

  • 4. Data: 2013-07-19 08:28:57
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-18 19:59, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > kleju nie rusza... może Ktoś tu ma pomysł czym zmyć ten stary klej z okna?

    Witam

    Zmywałem to cholerstwo ostatnio. Miałem na białych plastikach.
    Tylko rozpuszczalnik to ruszył. Miałem jakiś uniwerslany do farb. O
    dziwo grube warstwy kleju również.
    Trzeba było jedynie dużo rozpuszczalnika dawać na szmatkę i często ją
    zmieniać bo nasiąkała klejem aż się do rąk kleiła.

    Ryba

  • 5. Data: 2013-07-19 13:35:40
    Od: "Jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Popsikaj WD40 - używałem do kleju z taśmy pozostałego na parkiecie.
    Chwilę po psiknięciu klej rozpuszczał się i mozna go było zetrzeć ścierką.

    Jarek

  • 6. Data: 2013-07-19 13:52:17
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    próbował, nie daje rady, zachowuje się jakby w ogóle nie reagował z tym
    klejem, spróbuję rozpuszczalnikiem, dzięki.