  • 1. Data: 2010-08-08 18:36:00
    Temat: kocioł jedno czy dwufunkcyjny
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    stoje przed wyborem nowego pieca
    obecnie mam piec gazowy vaillant 2 funkcyjny - otwarta komora spalania

    bede kupować nowy kondensacyjny
    ale mam dylemat czy brać jednofunkcyjny z zasobnikiem ok 120l czy tak
    jak obecnie dwu funkcyjny

    jest jedna duża łazienka, łazienka dla gości (sama umywalka) i kuchnia
    2+2 ( dzieci do 2 lat)

    nie mam piwnicy, piec stoi w pomieszczeniu gospodarczym i mam mało
    miejsca na zasobnik CWU , ale moze kiedś w przyszłości będą solary wiec
    zasobnik i tak bedzie musiał być

    obecnie 2 funkcyjnośc mi nie przeszkadza.
    jedynie regulowanie ciepłej wody byłoby prostsze.

    co byście wybrali?

    Michał

  • 2. Data: 2010-08-09 08:34:28
    Temat: Re: kocioł jedno czy dwufunkcyjny
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    mam 2 funkcyjny i chwalę wygodę użytkowania.

  • 3. Data: 2010-08-09 08:59:21
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak bedzie musiał być
    >
    > obecnie 2 funkcyjnośc mi nie przeszkadza.
    > jedynie regulowanie ciepłej wody byłoby prostsze.

    Skoro jestes zadowolony i nie masz miejsca to kociol dwufunkcyjny jest
    idealnym rozwiazaniem dla Ciebie. Ja akurat wole zasobniki bo stala
    temperatura, latwa cyrkulacja i duzo cieplej wody ze slonca. Dla solara
    zbiornik 120 litrow bedzie za maly, poza tym musi miec dwie wezownice.

    Pozdro.. TK