  • 11. Data: 2009-04-26 19:35:00
    Temat: Re: kocioł kondensacyjny a wentylacja i kominiarz?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:gt29h9$v07$1@news2.ipartners.pl...

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przy kuchni gazowej musi być:
    >
    > 1) kratka wywiewna pod sufitem
    > 2) okap tylko w funkcji pochłaniacza - podłączony do komina byłby już
    > wentylacją mechaniczną a ta jest zabroniona w jednym pomieszczeniu z
    > grawitacyjną

    Czyli co, nie mozna montowac okapow z wentylatorem podlaczonych do
    wentylacji, czy czegos nie rozumiem??

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-04-27 19:22:27
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Czyli co, nie mozna montowac okapow z wentylatorem podlaczonych do
    > wentylacji, czy czegos nie rozumiem??

    Można ale przy kuchni elektrycznej.

  • 13. Data: 2009-04-27 21:17:48
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Można ale przy kuchni elektrycznej.
    § 93.

    2. W mieszkaniu jednopokojowym dopuszcza się pomieszczenie kuchenne bez
    okien lub wnękę kuchenną połączoną z przedpokojem, pod warunkiem
    zastosowania co najmniej wentylacji:

    1) grawitacyjnej - w przypadku kuchni elektrycznej,

    2) mechanicznej wywiewnej - w przypadku kuchni gazowej.

    3. W mieszkaniu wielopokojowym kuchnia może stanowić część pokoju
    przeznaczonego na pobyt dzienny, pod warunkiem zastosowania w tym
    pomieszczeniu wentylacji grawitacyjnej lub mechanicznej z podłączeniem do
    niej okapu wywiewnego nad trzonem kuchennym, a także z zapewnieniem
    odprowadzenia powietrza z pomieszczenia dodatkowym otworem wywiewnym,
    usytuowanym nie więcej niż 0,15 m poniżej płaszczyzny sufitu.