  • 1. Data: 2010-03-29 06:46:27
    Temat: kominek
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Czy przykleić wełnę Firerock do płyt GK (obudowa kominka) ?
    qaz

  • 2. Data: 2010-03-29 07:15:32
    Temat: Re: kominek
    Od: Severin <s...@w...pl>

    qaz pisze:
    > Czy przykleić wełnę Firerock do płyt GK (obudowa kominka) ?
    > qaz

    Wełnę dać musisz, przykleić to raczej nie bardzo, prędzej upchać w
    stelaż do którego kręciłeś GK (wełna ma 3cm więc idealnie pasuje do
    profilu U), złotkiem w stronę kominka:) Ja dodatkowo każde łączenie
    kleiłem taśmą kominkową, żaroodporną.

  • 3. Data: 2010-03-29 07:17:19
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Czy przykleić wełnę Firerock do płyt GK (obudowa kominka) ?

    czym chcesz przykleic welne i po co? Dajesz folia do wewnatrz (od strony
    wkladu), welna trzyma sie w profilach UD, laczenia plyt welny kleisz tasma
    aluminiowa i tyle. Na to przykrecas plyty GK i gotowe :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2010-03-29 07:38:40
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Severin" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do którego kręciłeś GK (wełna ma 3cm więc idealnie pasuje do profilu U),
    > złotkiem w stronę kominka:) Ja dodatkowo każde łączenie kleiłem taśmą

    Obudową mam w całości z płyt GK, musaiłem więc stosować też inne profile niż
    brzegowe U ( stosowałm akurat główne do sufitów podwieszamych jako słupki i
    wzmocnienia). Teraz tylko przy suficie, na podłodze i przy ścianie mam U.

    Poza tym jak zaizolować przegrodę komory dekompresyjną i górną ściankę (u
    mnie to sufit ) ?

    qaz

  • 5. Data: 2010-03-29 07:39:03
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wkladu), welna trzyma sie w profilach UD, laczenia plyt welny kleisz tasma
    > aluminiowa i tyle. Na to przykrecas plyty GK i gotowe :)

    Dzięki, wątpliwości j.w.
    qaz

  • 6. Data: 2010-03-29 08:54:59
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > Dzięki, wątpliwości j.w.

    caly stelaz zrobilem tylko i wylacznie z UD, w profil wsadzalem welne, na
    profile plyty GK i wszystko sie ladnie kupy trzyma. Plyty to wszystko ladnie
    usztywniaja. Nie mialem potrzeby stosowania profili CD czy innych. Nic tez
    nie peka :)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2010-03-29 09:06:48
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

> [...]
    > profile plyty GK i wszystko sie ladnie kupy trzyma. Plyty to wszystko
    > ladnie usztywniaja. Nie mialem potrzeby stosowania profili CD czy innych.

    A pokrycie płytami pojedyncze masz, czy podwójne?
    Ja chcę dać pojedyncze, ogniowe

    Mam już stelaż z CD60 i UD30 - "grubość" stelaża 30mm
    w tej sytuacji chyba do boków CD60 dokręcę kawałki UD30 jako trzymacze wełny

    pzdr qaz

  • 8. Data: 2010-03-29 10:06:55
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > A pokrycie płytami pojedyncze masz, czy podwójne?
    > Ja chcę dać pojedyncze, ogniowe

    pojedyncze, ogniowe (czerwone) plyty GK.

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2010-03-29 11:10:53
    Od: Severin <s...@w...pl>

    qaz pisze:

    > Poza tym jak zaizolować przegrodę komory dekompresyjną i górną ściankę (u
    > mnie to sufit ) ?
    >
    > qaz

    Na mój gust powinieneś zrobić stelaż który wypełnisz wełną, ja cały
    stelaż zrobiłem z profili U, więc wszędzie mogłem upchać w nie wełnę.

  • 10. Data: 2010-03-31 09:22:42
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

    Dzięki kolegom za pomoc
    Zrobiłem tak: górne, dolne i przyścienne profile UD30, profile
    pionowe(słupki) oraz poprzeczki wszelkie CD60,
    w CD60 wciśnięte paski wełny, do boków CD60 dokręcałem "trzymacze" z
    kawałków UD30, półka oddzielającą komorę główną od dekompresyjnej z
    podwójnej maty firerock opartej na dodkęconych UD30, wszystkie połączenia
    płyt firerock poklejone taśmą ulu (do 350st ).
    Rzeczywiście wszystko trzyma się konstrukcji i nie wymaga przyklejania wełny
    do płyt GK. Szanowna małżonka klejąc taśmę zadbała, byśmy nie oddychali
    bazaltowymi włókienkami (super dokładna).
    Dzisiaj po południu kończymy dokręcanie płyt i obadamy jak to działa. Jeśli
    coś przeoczyłem, proszę o szybkie uwagi

    pzdr qaz