  • 1. Data: 2010-09-19 07:12:48
    Temat: kominy effe2 oraz system stropowy rector
    Od: "adi" <a...@g...com>

    wynalazłem sobie takie dwie nowinki mało popularne i tu pytanie czy ktoś z
    was używał owych produktów i mógłby powiedzieć cos na ich temat?

    Adi

  • 2. Data: 2010-09-19 13:17:12
    Temat: Re: kominy effe2 oraz system stropowy rector
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > wynalazłem sobie takie dwie nowinki mało popularne i tu pytanie czy ktoś z
    > was używał owych produktów i mógłby powiedzieć cos na ich temat?

    Ja stosowałem Rector. System jak każdy gęstożebrowy tylko belki są od razu
    zabetonowane. Na pewno jest to mocniejsze od np. Terivy bo producent dopuszcza
    stosowanie jako strop półotwarty ze schodami itd. Ale i cena większa.

  • 3. Data: 2010-09-19 14:23:52
    Od: "adi" <a...@g...com>

    teriva też może być łączona ze schodami a że belki odrazu zabetonowane to
    akurat uważam technologicznie za gorsze, a jeśli dodatkowo jest droższy to
    nie widzę w nim zalet w porównaniu z terivą :)

  • 4. Data: 2010-09-20 20:53:56
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > teriva też może być łączona ze schodami a że belki odrazu zabetonowane to
    > akurat uważam technologicznie za gorsze, a jeśli dodatkowo jest droższy to
    > nie widzę w nim zalet w porównaniu z terivą :)

    Wytrzymałościowo są lepsze bo mają zbrojenie strunowe a beton B-40. Dlatego
    wytrzymałośc stropu jest większa. I tam gdzie jest to potrzebne wybierze się Rectora
    a nie Terivę.