  • 31. Data: 2012-06-01 15:17:03
    Temat: Re: koszt boiska osiedlowego/placu zabaw
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    enemyunknown wrote:

    > Możliwe, nie pamiętam co tam pisali. Niemniej wymowa artykułu była
    > taka, że ktoś na tych Orlikach nieźle przycina ;P

    myślę że powinieneś lecieć biegusiem do prokuratury bo musieli widoczni
    zakazać tańszym podmiotom startować w przetargu.

  • 32. Data: 2012-06-01 15:30:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 czerwca 2012 15:15:37 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > znaczy co nikt inny nie staruje tylko tene jeden super drogi?

    Jak sa zebrania wspólnot to wspólnota podejmuje np uchwałę że remontuja klatkę
    schodowa i robią ocieplenie elewacji. Koszt powiedzmy z 60tys
    Zarządca oczywiście proponuje konkretnewgo sprawdzonego wykonawcę;) jak we wspólnocie
    nicz=kogo kumatego nie ma to zarząd podpisuje uchwałę i robia.
    Jak jest ktoś kumaty- jak we wspólnocie gdzie mam mieszkaniei jestem w zarządzie to
    się ogłasza "przetarg" Polega to na tym że dzwoni się do kilku lokalnych firm i prosi
    o złożenie oferty. Póxniej na zebraniu wybiera sie tego kto ma robic. I naszą
    elewację zrobilismy w ten sposób a z cena udało sie nam zjechać sporo niżej jak w
    innych wspólnotach.
    Ale w wiekszości przypadków jak jest zebranie wspolnoty to mieszkańcy to olewaja,
    przychodzą z reguły członkowie zarządu, i podpisuja to co im administrator
    zaproponuje.
    To samo z kredytami dla wspólnot- niewioele banków udziela takich kredytów a na
    zebraniach i tak sa proponowane oferty tych banków które najlepsza prowizję
    administratorowi czy komu tam odpala.

    Być może u Was w Krakowie wspólnoty ogłaszają przetargi w gazetach itp, u nas nie ma
    takiego zwyczaju. Przetargi ogłaszają tylko te instytucje co muszą.

  • 33. Data: 2012-06-01 15:32:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 czerwca 2012 15:17:03 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > enemyunknown wrote:
    > myślę że powinieneś lecieć biegusiem do prokuratury bo musieli widoczni
    > zakazać tańszym podmiotom startować w przetargu.

    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/286283,ABW-sp
    rawdzalismy-przetargi-na-Orliki

    Pierwszy z brzegu artuykuł. Wpisz w Google "przetargi na orliki" to więcej poczytasz

  • 34. Data: 2012-06-01 16:10:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/286283,ABW-sp
    rawdzalismy-przetargi-na-Orliki

    > Pierwszy z brzegu artuykuł. Wpisz w Google "przetargi na orliki" to
    > więcej poczytasz

    no to okej wsadzono kogoś jest jakiś wyrok choćby rozpoczęte postepowanie?

    czy inne podmioty wnosiły zastrzeżenia?

  • 35. Data: 2012-06-01 16:22:54
    Od: enemyunknown <r...@g...com>

    On 1 Cze, 15:17, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > myślę że powinieneś lecieć biegusiem do prokuratury bo musieli widoczni
    > zakazać tańszym podmiotom startować w przetargu.

    a ja myślę, że musisz się puknąć w łeb.

  • 36. Data: 2012-06-01 23:29:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:

> [...]
    >
    > Być może u Was w Krakowie wspólnoty ogłaszają przetargi w gazetach
    > itp, u nas nie ma takiego zwyczaju. Przetargi ogłaszają tylko te

    czyli jak zwyklei pierdoły...

    albo gadamy o zamówieniach PUBLICZNYCH albo o firmaczh czy osobach
    prawatnych kóre sobei wybierają wykonawców jak chcą.

    mieszasz dwie dziedziny.