  • 31. Data: 2010-11-03 09:57:05
    Temat: Re: koszt układania styropianu pod posadzki
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:iaqd25$t84$3@news.task.gda.pl...

    > Zrozumiałeś, czy wytłumaczyć?

    Nie zrozumiałem. Wpadłes na tą grupe napisałes kilka postów, w każdym
    jakioes bzdury bez ładu i skaładu. Na prawdę nie wiem o co Tobie chodzi.
    Podejrzewam ze trolujesz po prostu bo bzdury typu 60zł za mkw położenia
    paneli czy chleb za 6zł dowozony pewnie takssówką BMW z najdroższej
    korporacji jakoś do mnie nie przemawiają.
    Ale generalnie czytaj ta grupe, jak będziesz miał coś mądrego do napisania
    to pisz;))
    Każdemu trzeba dac szansę.

    Krzysiek

  • 32. Data: 2010-11-03 17:56:55
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > paneli czy chleb za 6zł dowozony pewnie takssówką BMW z najdroższej
    > korporacji jakoś do mnie nie przemawiają.

    To pewnie wykonawca :-) Oni by chcieli za wszysto niewiadomo ile :-)

  • 33. Data: 2010-11-04 00:26:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-03 18:56, kiki pisze:

    > To pewnie wykonawca :-) Oni by chcieli za wszysto niewiadomo ile :-)

    Ilekolwiek nie powiesz, zawsze będzie dużo. :) A wykonawcą jestem.. Ale
    robię coś, czego nie robi nikt w Polsce. Typową budowlanką się nie
    zajmuję, bo to wojna o każde 10 złotych. Kto da mniej, ten lepszy i
    robi, ma pracę. Śmiechu warte. A potem ludzie się skarżą, że to
    spieprzone przez fachowców, że to, że tamto... Rzemiosło w Polsce
    odchodzi i tyle.

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2010-11-04 00:28:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-03 10:57, Kris pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiałem.

    Widzę. Po prostu dało mi to obraz, że nie siedzisz w budowlance.

  • 35. Data: 2010-11-04 09:49:47
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 4 Lis, 01:26, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Ilekolwiek nie powiesz, zawsze b dzie du o. :) A wykonawc jestem.. Ale
    > robi co , czego nie robi nikt w Polsce.

    No jak ukladasz panele za 60 pln / m2 to faktycznie jestes jedyny w
    Polsce ;D ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2010-11-07 08:21:44
    Od: mk <d...@t...pl>

    Filip KK pisze:
    bo rynek stoi w miejscu.

    Gdzie stoi w miejscu????
    W KRK potrzebuję wymienić parkiet-15m2, szkoda go bo ma 5 lat, ale muszę
    zmienić przeznaczenie pomieszczenia.
    Były po sobie na oględzinach 3 firmy-fachowcy telefonicznie byli
    informowani ile i jaki zakres robót wchodzi w grę. przyjechali,
    pooglądali...i kuśwa nikt nie podjął się wykonania.
    Zapewne każdy chciałby do roboty 150m2, na nowe wylewki itp. Jak dla
    mnie poprzewracało się im dosyć konkretnie.
    Pdr.