  • 11. Data: 2013-10-03 19:28:50
    Temat: Re: lazienka bez plytek na podlodze
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:55c4e1bb-dd10-4a2e-a552-19a2610d0c1d@googlegrou
    ps.com...

    > Sika floor? W sumie jak robia prysznice bez plytek to czemu nie
    > kibel bez sedesu ? :P

    Oj, robią, robią .... :)
    http://i332.photobucket.com/albums/m338/zajf/sracz.j
    pg?t=1216112634

  • 12. Data: 2013-10-03 19:47:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 19:28:50 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Oj, robią, robią .... :)
    > http://i332.photobucket.com/albums/m338/zajf/sracz.j
    pg?t=1216112634

    Faaak... :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-10-03 19:48:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 19:25:38 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Kibel bez sedesu. Tradycyjny model francuski.

    Zawsze mi sie francja z syfem kojarzy - zaczyna mi sie to ukladac w odpowiedz
    "czemu" :]
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2013-10-03 19:58:39
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...
    k...@g...com napisał:

    > Zawsze mi sie francja z syfem kojarzy - zaczyna mi sie to ukladac w
    > odpowiedz "czemu" :]

    Od średniowiecza Francuzi się perfumowali zamiast myć i trwa to do
    czasów obecnych :)
    http://www.sfora.pl/Rewolucja-w-bieliznie-Ludzie-nie
    -musza-sie-juz-myc-a55331/3

  • 15. Data: 2013-10-03 21:21:20
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-10-03 19:47, Adam pisze:

    pg?t=1216112634

    Klasyczny narciarz. Swego czasu na kampingach we Włoszech to był
    standard. Być może teraz się coś zmieniło :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 16. Data: 2013-10-03 22:42:16
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jak byłem w Indiach to mnie jedno zastanowiło.
    Nie było kabin prysznicowych.
    I jak się człowiek kończył myć to łazienka była cała zalana.
    ps.

    A co do Sikafloor jak pracowałem w branży drogowej to używali tego do zabezpieczenia
    powierzchni betonowych na barierach betonowych.
    Tylko to jest cały system no i trochę kosztuje.

  • 17. Data: 2013-10-03 22:56:24
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Oj, robią, robią .... :)
    > http://i332.photobucket.com/albums/m338/zajf/sracz.j
    pg?t=1216112634

    Ruskie maja jeszcze prostsze czyli tzw "stopy Stalina" - miejsce by stanac i
    dziura w podlodze - to na zdjeciu to jakis bardziej zaawansowany technicznie
    model :)

  • 18. Data: 2013-10-04 00:14:32
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 października 2013 22:56:24 UTC+2 użytkownik Przemek napisał:
> [...]
    >
    > dziura w podlodze - to na zdjeciu to jakis bardziej zaawansowany technicznie

    Rosjanie to dużo mieli wynalazków. Akademik Kupow wymyślił wersję syberyjską stóp
    Stalina. Na dwa kije się nazywała. Jednym się podpierało a drugim od wilków oganiało.
    Znowu na Wszechzwiązkowej Wystawie Meblarskiej Zakłady Przemysłu Meblarskiego imienia
    Kosti Szafowa pokazały nowatorski na skalę światową kompaktowy komplet mebli
    przeznaczony dla terenów bardzo wschodnich ZSRR. W komplecie znalazły się. Mata do
    spania, kubeł do srania, szuflada na bałałajkę i hak na kufajkę.

  • 19. Data: 2013-10-04 08:55:46
    Temat: Re: lazienka bez płytek na podlodze
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > To coś na ścianie nazywa się "stiuk" i nie ma nic wspólnego z tym czymś na
    > podłodze :)

    ROTFL. Jak zwykle Ty wiesz lepiej co ja widziałem. Wiem co to jest stiuk i
    to nie był stiuk.

    I uprzedzając nie był to tzw. "trawertyn" ani inne miękkie tynki ozdobne. Ta
    masa po związaniu była twarda i nadawała się zarówno na ściany jak i na
    podłogi. Po prostu ja widziałem jak kładli na ścianę bo tak chciał
    właściciel.

    Pozdrawiam
    Ergie