    Date: Wed, 02 Apr 2014 22:10:26 +0200
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: lepik na blachę trapezową

    Witam.
    Mam do zakonserwowania dach, z blachy trapezowej (ocynk), na altance
    w ogrodzie.
    Blachę kupiłam używaną i była malowana w ciągu ostatnich 20 lat dwa razy.
    Pojawiają się rdzawe plamy, więc coś trzeba zrobić, aby nie doszło do
    perforacji pokrycia.
    Dostałam "Lepik asfaltowy stosowany na zimno" z informacją, że można
    pokryć nim tą ocynkowaną blachę trapezową na dachu.
    Nie otwierałam, na razie, kubła i nie wiem jak gęsty jest ten lepik.
    Czy, gdy okaże się zbyt gęsty, to mogę go rozluźnić benzyną
    ekstrakcyjną? Jaka powinna być ta gęstość?
    Czy naprawdę można tym malować blachę, jeżeli tak, to jak powinna być
    przygotowana do malowania?

    Pozdrawiam Krycha.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.