  • 11. Data: 2012-10-03 11:24:06
    Temat: Re: mała zmywarka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2012 10:15, Chiron pisze:

    > Jeśli chodzi o stawianie piekarnika nad zmywarką- to ze zdziwieniem
    > dowiedziałem się, że nei wolno. I mimo odwołań- zabrali mi gwarancję na
    > piekarnik elektryczny- mimo, że jego awaria nie miała nic wspólnego ze
    > zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
    > buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

    A para buchająca z pieczonego jedzenia nie? To jest jakaś inna para?

    No i jak w takim razie działa takie coś:
    http://www.euro.com.pl/kuchnie/candy-trio9503x.bhtml

  • 12. Data: 2012-10-03 13:58:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 08:55:27 +0200, Chiron napisał(a):

    > Tyle, że mniejsza o dopływ. Problemem jest odpływ wody. Za dużo
    > kombinowania- i nie zawsze wykonalne.

    Wystarczy przedłużyć wąż odpływowy i puścić go za szafkami. Praktykowałam.
    (by XL)

  • 13. Data: 2012-10-03 13:59:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 11:04:34 +0200, Miroo napisał(a):

    > http://www.luxlux.pl/artykul/zestaw-candy-trio-503-x
    -7256

    Kiedyś już podawąłam tutaj ten link. fajne.
    (by XL)

  • 14. Data: 2012-10-03 14:07:49
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-30 19:55, Chiron pisze:
    > Witam,
    >
    > kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce
    > kuchennej. Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie
    > takiej- bez oferty sprzedaży. Znacie może jakieś?
    > Chyba to coś takiego- ale gdzie kupić?
    > http://shopping.virgilio.it/prodotto-lavastoviglie-i
    ar_siltal_single_sei_dw6.html

    Dzięki za pomysł bo nawet nie wiedziałem, że coś takiego istnieje.
    Kupuję AEG F55200VI0, idealnie mieści się u mnie pod piekarnik zamiast
    dużej szuflady. Wystarczy przekręcić fronty :-)

  • 15. Data: 2012-10-03 16:12:59
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "lleeoo" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > AEG F55200VI0, idealnie mieści się u mnie pod piekarnik zamiast dużej
    > szuflady. Wystarczy przekręcić fronty :-)

    Tylko zdemontuj ją, jak Ci przyjdą naprawiać piekarnik

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 16. Data: 2012-10-03 16:14:11
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    wiadomości news:506c0437$1@news.home.net.pl...

    > A para buchająca z pieczonego jedzenia nie? To jest jakaś inna para?
    >
    > No i jak w takim razie działa takie coś:
    > http://www.euro.com.pl/kuchnie/candy-trio9503x.bhtml

    Czyli: zapamiętać- nie kupować ARDO :-(

  • 17. Data: 2012-10-03 16:15:29
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A mógłbyś podać trochę więcej szczegółów? Jakie przepisy? Jakieś ogólne
    > czy z instrukcji/gwarancji? Jaka marka sprzętu? Ile lat temu to było?
    >
    > Dziwię się bo dlaczego piekarnik miałby korodować skoro jest emalia +
    > inox? Czym się różni buchnięcie pary ze zmywarki od buchnięcia pary z
    > otwartych drzwiczek piekarnika po upieczeniu np pizzy?

    Ardo- powoływali się na swoją gwarancję, a także jakieś przepisy ogólne,
    które nie mówiły wprawdzie o buchającej parze, tylko o uzytkowaniu
    niezgodnym z instrukcją. To było z 3-4 lata temu