  • 11. Data: 2014-12-31 15:20:49
    Temat: Re: malowanie grzejnik?w
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 31 grudnia 2014 13:44:43 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
> [...]
    > przypadku można od razu malować?
    >
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup

    > na 100% przygotować. bez tego nawet nie zaczynaj. jak musisz zmyć starą
    > farbę, to pytaj o nitro, birol, albo rozpuszczalnik matujący (ostrożnie
    > z tym ostatnim)
    > natomiast jak stara farba jest stabilna, trwała, mocna, to wystarczy że
    > ją dokładnie umyjesz cifem, proszkiem do szorowania garów, i watą
    > stalową ( rodzaj myjki do naczyń)
    >
    > ToMasz
    >
    > PS daj sobie spokój do wiosny, bo opary tej chemii mogą zaszkodzić Tobie

    Jak sztuki nówki nie śmigane to znajdź w okolicy jakąś lakiernię proszkową. Zdejmą
    starą farbę i pomalują taką jak będziesz chciał.

  • 12. Data: 2014-12-31 15:44:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak sztuki nówki nie śmigane to znajdź w okolicy jakąś lakiernię
    > proszkową. Zdejmą starą farbę i pomalują taką jak będziesz chciał.

    Skoro nowe to bym oddał do sklepu/hurtowni albo wystawił na allegro i kupił
    inne w odpowiednim kolorze... Tak po prostu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2015-01-05 22:32:56
    Temat: Re: malowanie grzejników
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-30 o 17:59, Łukasz pisze:
    > Wpadłem na pomysł,żeby pomalować białe grzejniki na inny kolor. Z tego
    > co widziałem w sieci,to dostępna jest tylko emalia w kolorze białym.Miał
    > ktoś do czynienia farbą w innych kolorach??
    Zasadnicze pytanie: w jakiej temperaturze pracują te grzejniki?
    Jak nie przekracza 50 stopni, to w zasadzie każda farba do metalu się
    nada, nawet akrylowe "wodzianki". Jak chcesz mieć estetyczną
    powierzchnię to raczej farba w sprayu, niż pędzel.
    Jacek