  • 1. Data: 2009-03-24 14:50:50
    Temat: myjka ciśnieniowa do mycia okien (duża powierzchnia)
    Od: tombaz <b...@g...com>

    Mam na mysli jakies pozadne urzadzenie, takie do mycia samochodu, a
    nie "superoferty" z gazetek supermarketowych.
    Czy ktoś probowal myć ramy z PCV myjka wysokocisnieniowa? Tak sobie
    mysle, ze mozna by potraktowac taka duza witryne okienna jakims
    srodkiem, podobnym do tego stosowanego w myjniach samochodowych i zmyc
    razem z brudem strumieniem wody pod cisnieniem. Oczywiscie zakladam,
    ze same szyby trzeba bedzie domyc ręcznie.
    Wg mnie zalety to:
    - wygoda
    - szybkość
    - bezdotykowe czyszczenie podatnych na zarysowania powierzchni

    Wady:
    - mozliwosc zabrudzenia elewacji
    - halas
    - koniecznosc podlaczenia zrodla wody pod cisnieniem (mieszkam w
    bloku, ale zlew kuchenny mam 2m od okna, wiec musialbym zmieniac
    koncowke we wlewce)
    Idealem bylaby myjka potrafiaca zassac wode np z wiadra. Jest to
    mozliwe?

  • 2. Data: 2009-03-24 15:48:01
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Pomysł jest co najmniej kuriozalny - ale jesli go zrealizujesz, to
    koniecznie filmuj, a potem umieść na youtube ;o)

    T.

  • 3. Data: 2009-03-24 16:29:45
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja tak myję elewację (klinkier) i przy okazji okna piwnic (PCV) i bramę
    garażową i nie widzę w tym niczego kuriozalnego.
    Szyby potem "przelatuję" gumową ściągaczką i gotowe.
    Każda myjka powinna zassać z wiadra pod warunkiem, że wąż ssący i reszta
    układu po stronie ssania będzie zalane wodą. Mówiąc inaczej, jeżeli po
    stronie ssania będzie zbyt dużo powietrza, to nie zaciągnie.
    Karcher 2.02 i 7.85
    Jacek

  • 4. Data: 2009-03-24 17:38:00
    Od: tombaz <t...@g...pl>

    On 24 Mar, 17:29, "Jacek" <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > układu po stronie ssania będzie zalane wodą. Mówiąc inaczej, jeżeli po
    > stronie ssania będzie zbyt dużo powietrza, to nie zaciągnie.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Ta 2.02 to chyba do umycia samochodu nie wystarczy? Bo chciałbym, żeby
    oprócz mycia okien jeszcze coś dało się tym zrobić... Za to z 7.85
    musisz być zadowolony, to już jest coś. Tylko ta cena...

  • 5. Data: 2009-03-24 17:51:08
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tombaz <t...@g...pl> napisał(a):

    > m=EA
    > cy i reszta
    > =BFeli po
    >
    > Dzi=EAkuj=EA za odpowied=BC.
    > Ta 2.02 to chyba do umycia samochodu nie wystarczy? Bo chcia=B3bym, =BFeby
    > opr=F3cz mycia okien jeszcze co=B6 da=B3o si=EA tym zrobi=E6... Za to z
    7.8=
    > 5
    > musisz by=E6 zadowolony, to ju=BF jest co=B6. Tylko ta cena...
    Więc pomyśl o K7,91 MD.Cena znośniejsza ( za 1400zł na Allegro jeszcze
    są) a i calety modelu K 7,85 posiada..

  • 6. Data: 2009-03-24 19:02:26
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ten maluch do umycia auta spokojnie wystarczy, bo niezależnie od tego, czy
    maly, czy duży to zawsze pozostaje osad, który niestety trzeba ręcznie
    "przeganiać" z lakieru. Trochę poprawia sytuacje używanie preparatu "aktywna
    piana", ale i tak po myciu Karcherem auto nie jest nigdy tak czyste, jak po
    zwykłym ręcznym umyciu. Tym niemniej jest to urzadzonko przydatne.
    Jacek