  • Data: 2016-04-11 21:48:44
    Temat: nadrzędna organizacja - opinia
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do jakiej organizacji/instytucji budowlanej mogę zgłosić się z prośbą o
    opinie co do prawidłowego zamontowania drzwi wejściowych do mieszkania.
    Jak pisałam w innym wątku uważam, że drzwi wejściowe zostały
    nieprawidłowo zamontowane, przez fakt obniżenia ościeżnicy o 10 cm.
    w stosunku do istniejącej wcześniej.
    Przez co wysokość otworu wejściowego nie jest zgodna z wymaganymi dwoma
    metrami, jak określają przepisy i jak było przed montażem nowych drzwi.
    Wykonawca nie chce uwzględnić mojej reklamacji i uważa że tak jak zrobił
    to jest dobrze.
    Szukam więc instytucji, która zbada sytuację i wyda opinię, czy to
    wykonawca ma rację czy ja.

    Pozdrawiam Krycha.