  • 31. Data: 2017-01-30 08:44:36
    Temat: Re: nagrzewnica elektryczna małej mocy
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 08:35:20 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:
> [...]
    Ale to by musiala byc suszarka markowa za 600 zlotych zeby waty nie byly oszukane.
    Wiesz jak jest. Bedzie chinska i zamiast dwoch kilowatow bedzie miala pol kilowata.
    Pytajacy jak widac bogaty z domu i byle czego nie kupuje. Mialem mu poradzic zeby
    nagrzewnice kurtyne nad drzwi kupil. Ale 3kW drozszej niz poltora tysiaca nie
    znalazlem to sobie darowalem.

    > Robicie z siebie idiotów. W suszarce waty mogą być oszukane, ale w
    > termowentylatorze za 39zł to na pewno nie i jest zajebisty co powinno
    > wiedzieć już dziecko w przedszkolu i nie ma o co pytać.
    > Jak napisałem - miałem doświadczenie z jednym termowentylatorem zwanym w
    > moim domu farelką i gówno wiał, a miał 1500 albo 1800W na obudowie. Ale
    > sam był gorący - może po prostu był w nim do dupy wiatrak. Ale wy sobie
    > kupcie taki, ja jak mam wydać pieniądze to na coś dobrego (co nie
    > oznacza, że kupię coś za 150 czy 400zł, jeśli ten za 40zł będzie
    > wystarczający)

    Wątek z cyklu; mam ochote kupic motur, a wy mi potwierdzcie ze powinienem, idioci
    którzy twierdza ze nie niech sie nie wypowiadają bo są idiotami.

    kup taki w sklepie nie dla idiotów (bo ty nim nie jestes przeciez)
    http://allegro.pl/vornado-icontrol-termowentylator-i
    6693204335.html
    jest wystarczjąco drogi zeby ci przypasowal.

    b.

  • 32. Data: 2017-01-30 08:44:48
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.01.2017 o 17:39, Budyń pisze:

    > tobie sie nie doradzi - zenkowe kup tanio poparte 2 postami innych ci nie pasuje,
    kup drogo - też.

    jak odpowiadałem zenkowi to była tylko jego odpowiedź, a przynajmniej na
    nią odpowiadałem nie czytając innych. Jego odpowiedź była do dupy i nie
    była poradą

    > To moze ja napiszę obficiej - uzywam 2szt farelek za podobne pieniądze (rzedu 40
    czy 50zł) i radzą sobie w nagrzewaniu malych pomieszczen.
    > Kupione jakis castoramach by w razie W wymienili bez problemu.

    Ok, to dla mnie wystarczające - wezmę jedną na próbę i przetestuję - być
    może niepotrzebnie jestem uprzedzony do takich urządzeń.
    Masz w obudowie metalowej czy plastikowej? może to to pracować kilka
    godzin bez ryzyka samozapłonu?

    Łukasz

  • 33. Data: 2017-01-30 09:19:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

    > Robicie z siebie idiotów.
    My?
    W pierwszym poście(Zenek) dostałeś konkretną odpowiedź przecież

  • 34. Data: 2017-01-30 09:22:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 08:44:51 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:
> [...]
    > może niepotrzebnie jestem uprzedzony do takich urządzeń.
    > Masz w obudowie metalowej czy plastikowej? może to to pracować kilka

    uzywam czegos z wyglądu takiego
    http://allegro.pl/termowentylator-farelka-grzejnik-e
    lektryczny-2000w-i6529061517.html

    chodzi dlugoczasowo, czyli włącza sie na chwile co pare minut. Od spodu ten mój ma
    wyłącznik zabezpieczjący farelka nie dzialala gdy sie przewróci

    b.

  • 35. Data: 2017-01-30 09:24:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:

> [...]
    > może niepotrzebnie jestem uprzedzony do takich urządzeń.
    > Masz w obudowie metalowej czy plastikowej? może to to pracować kilka

    Ew jak może Tobie przeszkadzać hałas takiej farelki to kup coś w ten deseń
    http://www.glamox.pl/wp-content/uploads/2014/06/grze
    jniki-elektryczne-tpa-rozne-termostaty.jpg

  • 36. Data: 2017-01-30 09:37:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 09:19, Kris pisze:

    > My?
    > W pierwszym poście(Zenek) dostałeś konkretną odpowiedź przecież

    Tak, wy.
    To że zenek widział cokolwiek (w sklepie?) nic dla mnie nie znaczy, a na
    pewno nie jest konkretną odpowiedzią.

    Łukasz

  • 37. Data: 2017-01-30 10:05:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 stycznia 2017 09:37:09 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd
    napisał:

    > Tak, wy.
    > To że zenek widział cokolwiek (w sklepie?) nic dla mnie nie znaczy, a na
    > pewno nie jest konkretną odpowiedzią.
    Kurcze człowieku, czego Ty więcej oczekiwałeś przy tak banalnym problemie.
    Chcesz nagrzać pomieszczenie 2*2m2, dostałeś info ze wystarczą termowentylatory za
    39zł
    Oczekiwałeś że ktoś poda Tobie konkretny model/ markę, może linka do sklepu?
    Jak już Budyń napisał- odpowiedzi nie były zgodne z tym co sobie umyśliłeś to i
    idiotami zacząłeś rzucać

  • 38. Data: 2017-01-30 10:33:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.01.2017 o 10:05, Kris pisze:

> [...]
    > Jak już Budyń napisał- odpowiedzi nie były zgodne z tym co sobie umyśliłeś to i

    Tak jak napisałem - na starcie odrzuciłem termowentylatory za 39zł ze
    względu na niemiłe doświadczenia. A tu na starcie kogutek napisał że
    taki za 39zł jest zajebisty bo go widział w sklepie. Przeczytaj jeszcze
    raz odpowiedź kogutka, dodaj do tego moje niemiłe doświadczenie z czymś
    nazywanym farelką i zastanów się czy nie zareagowałbyś tak samo.

    Łukasz

  • 39. Data: 2017-01-30 10:45:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-01-30 o 10:05, Kris pisze:

> [...]
    > konkretny model/ markę, może linka do sklepu? Jak już Budyń napisał-
    > odpowiedzi nie były zgodne z tym co sobie umyśliłeś to i idiotami

    Widzę, że pacjent 13d, to doskonały target na termowentylatory BORA lub
    iFarelka.

  • 40. Data: 2017-01-30 12:43:59
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 30.01.2017 o 08:44, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > może niepotrzebnie jestem uprzedzony do takich urządzeń.
    > Masz w obudowie metalowej czy plastikowej? może to to pracować kilka

    Samozapłon może nastąpić jeśli kurz zablokuje kratkę wlotową (lub
    cokolwiek innego) - dbaj o czystość i porządek i będzie dobrze.