  • 11. Data: 2012-02-12 13:53:01
    Temat: Re: najtanszy mlot udarowy godny uwagi - jaki?
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    JULA
    http://www.jula.pl/motowiertarka-1500-w-001062

  • 12. Data: 2012-02-12 15:37:14
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-11 19:36, janusz_kk1 pisze:
    > Hehe to nie tylko ja ich nazywam liroy :)
    > A auchan to oszołom :)

    oszołom to był do czasu kiedy pierwszy raz przejeżdżała tamtędy moja
    teściowa- nikt z nas 'wrocławiaków' nie zauważył tego co ona- pytając
    "co to za sklep?! Ruchan?!" i faktycznie to "A" z narysowanym ptaszkiem
    z daleka wygląda jak "R". Od tego czasu jeździmy do ruchana ;)

    Lukasz

  • 13. Data: 2012-02-13 09:07:00
    Od: "tr" <x...@g...SKASUJ-TO.pl>

    eurotecha nie polecam - robi co chce działa kiedy chce, kosztował mało ale
    jakbym mial cos sensownego tym robic to wziąłbym młotek i przecinak

    http://decore-meble.pl

  • 14. Data: 2012-02-14 08:50:50
    Od: "mr2" <m...@u...gg>

    Użytkownik "zapinio" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > Niedawno kupiłem w Juli młotowiertarkę Meec (Red Series) za bodaj 179 zł.
    > Oczywiście chiński.
    > Ot tak aby zobaczyć jak to będzie działało (dwa lata gwarancji).
    > Otoż działa znakomicie. Wyburzone nim było już wiele ceglanych ścian.
    > Mnóstwo podkuć. Bez problemu.
    > Tylko Red Series., bo tańsza szara seria to wyjatkowy badziew.

    Czesc. Bardzo prosze o rozwiklanie tematu. Na czym polega funkcja blokady
    dluta?

    J.

  • 15. Data: 2012-02-14 11:52:33
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-02-14 09:50, mr2 pisze:

    > Czesc. Bardzo prosze o rozwiklanie tematu. Na czym polega funkcja blokady
    > dluta?

    Na tym, że jak ją włączysz to dłuto nie będzie samo kręcić się pod
    wpływem nacisku na kutą powierzchnię.

    --
    M.

  • 16. Data: 2012-02-14 12:35:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "SkiMir" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Na tym, że jak ją włączysz to dłuto nie będzie samo kręcić się pod wpływem
    > nacisku na kutą powierzchnię.

    W tańszych marketowych młotach ta funkcja przyczynia się do szybszego
    zużycia gniazda. Musi być naprawdę z dobrej zahartowanej stali.
    Już lepsze są kulowe ze sprzęgłem, tak że co ileś tam stopni obrotu zapada
    się w blokadzie i mocniejsze skręcenie spowoduje wyskoczenie ze sprzęgła.

    Marek

  • 17. Data: 2012-02-14 16:57:17
    Od: "jackkk" <j...@w...pl>

    Czy ten Meec wymienony wczesniej posiada funkcje takiej blokady? W takim
    razie po przelaczeniu na udar takie dluto obraca sie? \
    pozdr. K.