  • 1. Data: 2011-02-19 08:40:02
    Temat: ocena okien dachowych
    Od: "adi" <a...@g...com>

    czy ktoś z grupowiczów mógłby się podzielić doświadczeniami w użytkowaniu
    okien z" niższej półki" np: okpol, optilight czy oman, cena jest znacznie
    różniąca się od np. veluxa czy fakro ale zastanawiam sie czy jakość również

    Adi

  • 2. Data: 2011-02-19 11:38:15
    Temat: Re: ocena okien dachowych
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > okien z" niższej półki" np: okpol, optilight czy oman, cena jest znacznie
    > różniąca się od np. veluxa czy fakro ale zastanawiam sie czy jakość

    Jakosc tanszych okien przez ostatnie pare lat sie poprawila
    ale nadal funkcjonuje powiedzenie:
    chcesz pan zeby nie cieklo - kup pan veluxa
    ;-)

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2011-02-19 11:54:12
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik HANA napisał:
    > chcesz pan zeby nie cieklo - kup pan veluxa

    A czemu nie fakro...? :-)
    Ja mam właśnie fakro i nie cieknie... chyba, że się coś skropli, to
    wtedy za kołnierz mi kapnie, bo mam biurko pod oknem :-), ale ogólnie
    fakro jest ok.

    pozdr
    Robert G.

  • 4. Data: 2011-02-19 15:18:38
    Od: "adi" <a...@g...com>

    fakro jest ok.

    fakro to podobny jakościowo jak i cenowo pułap veluxa

    Adi

  • 5. Data: 2011-02-19 15:31:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 19 Lut, 12:54, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik HANA napisa :

    > A czemu nie fakro...? :-)
    > Ja mam w a nie fakro i nie cieknie... chyba, e si co skropli, to

    Tez mam fakro - 8 sztuk, zadne nie cieknie, jestem b. zadowolony :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-02-20 14:56:34
    Od: adam <a...@g...pl>

    > fakro to podobny jakościowo jak i cenowo pułap veluxa

    Fakro ma jedną zaletę, żona nie musi wchodzić na stołek żeby go
    otworzyć. Chyba, że Velux też zaczął robić rączkę na dole.

    Adam

  • 7. Data: 2011-02-20 15:09:00
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "adam" <a...@g...pl> wrote:

    > Fakro ma jedną zaletę, żona nie musi wchodzić na stołek żeby go otworzyć.
    > Chyba, że Velux też zaczął robić rączkę na dole.

    A gdzie jeszcze może być klamka? Ja mam veluxy i nawet nie przyszło mi do głowy,
    że klamka może być gdzie indziej niż na dole...

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2011-02-20 15:46:37
    Od: "adi" <a...@g...com>

    jest też u góry :)

  • 9. Data: 2011-02-20 15:47:03
    Od: "adi" <a...@g...com>

    ostatecznie staneło na fakro ftp v06 w dobrej cenie :)