  • 1. Data: 2014-04-27 14:09:46
    Temat: odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    po wielu latach pracy rozleciała se rączka do odkurzacza LG, niestety teraz
    juz trzeba czekać kilak tygodni na sciągnięcie i to czort wi jakiej jakości.

    Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...

  • 2. Data: 2014-04-27 16:07:27
    Temat: Re: odkurzacz bezworkowy tzw cyklon...
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-27 14:09, Marek Dyjor pisze:
> [...]
    > jakiej jakości.
    >
    > Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...

    Dyson

  • 3. Data: 2014-04-27 16:15:02
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-27 14:09:46 niejaki Marek Dyjor napisał:
    > cena rozsądną żadnych szaleństw...

    może coś z dirt devil
    tanie i dobrze ssają

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 4. Data: 2014-04-27 17:46:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Frez wrote:

    > Dyson

    jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

  • 5. Data: 2014-04-27 19:46:39
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-04-27 17:46, Marek Dyjor pisze:

    > jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)
    No tak, ale czasem warto ścierpieć, odłożyć żeby potem nie kląć...

  • 6. Data: 2014-04-27 19:56:29
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 17:46:14 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

    A stare przysłowie znasz: Ubogich nie stać na tanie zakupy?
    Uzasadnienie: jak za towar dwa razy zapłacisz to tanio nie będzie.

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2014-04-27 21:31:27
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-27 14:09, Marek Dyjor pisze:
    > Co proponujecie, jaki bezworkowic. cena rozsądną żadnych szaleństw...
    Trzeci miesiąc używam Zelmer Solaris Twix i sobie chwalę.
    Cena 440 zł, bez worka, dobrze ciągnie, turboszczotka działa ok.
    Jacek

  • 8. Data: 2014-04-27 23:21:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > A stare przysłowie znasz: Ubogich nie stać na tanie zakupy?
    > Uzasadnienie: jak za towar dwa razy zapłacisz to tanio nie będzie.

    żadną siła mnie nie przekona do wydania takiej kasy za cholerny odkurzacz...

    to jest tylko odkurzacz i nie powinien kosztować tyle co komputer.

    no way. tak samo jak nie kupiłbym kotła firmy viessman

  • 9. Data: 2014-04-27 23:24:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek wrote:
    > Trzeci miesiąc używam Zelmer Solaris Twix i sobie chwalę.
    > Cena 440 zł, bez worka, dobrze ciągnie, turboszczotka działa ok.

    najgorsze że ten odkurzacz co mam jest OK... jestem z niego cholernei
    zadowolony.

    tylko ta zasmarkana rura z rączką któa sie urwała, chyab kupię żywiće
    epoksydową włókno szkalne i naprawię tę rączkę.

    Po prostu obawiam sie że z kolejnego zakupu nie bedę tak zadowolony jak z
    tego co mam a mam go już prawie 8 lat :)

  • 10. Data: 2014-04-28 10:03:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 27 Apr 2014 17:46:14 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > jakbym miał za dużo kasy to bym nie pytał... :)

    Polecam ciekawą dyskusję, gdzie odpowiada osoba naprawiająca odkurzacze:
    http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1pe2bd/iama_va
    cuum_repair_technician_and_i_cant_believe/

    Trzeba mieć na uwadzę, że to rynek za wielką wodą, ale ma ciekawe zdanie o
    markach, które u nas uważa się za "te lepsze".

    Konkretna uwaga o Dyson:
    http://www.reddit.com/r/IAmA/comments/1pe2bd/iama_va
    cuum_repair_technician_and_i_cant_believe/cd1en7o

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl