  • 11. Data: 2010-05-21 09:57:06
    Temat: Re: odkurzacz przemysłowy
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    news:4bf622ac$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    >

    > Pewnie wiekszy (za duzy) glosniejszy (za glosny) i filtracje ma pewnie
    > gorsza.

    Raczej odwrotnie, poza ciagiem oczywiscie. :-)
    Niektore przemyslowe maja rowniez otrzasacze umozliwiajace zbieranie gipsu i
    zaprawy. Mozna nimi zbierac rowniez wode. Do domu po prostu za duzy i za
    drogi. Mowa o odkurzaczach przemyslowych np. cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item1050023083_odkurzacz_przem
    yslowy_wde3600_1200w_hitachi_diler.html

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2010-05-21 10:00:06
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    >Ja kupiłem jakiegoś makalistera czy coś w ten deseń za 350 zł?
    >Opędził 2 remonty i jedną budowę, nadal działa :]
    >Chyba nie ma sensu przepłacać.

    Postaw go przy Hitachi czy Metabo to zobaczysz roznice. Dla Ciebie moze i
    dobry, ale naprawde trudno takie odkurzacze nazwac odkurzaczami
    przemyslowymi. Cena nie bierze sie z niczego, inna sprawa, ze na jedna
    budowe czy remont kupowanie profesjonalnego odkurzacza nie do konca sie
    oplaca. Mozna tez wypozyczyc w cenie ok. 40zl/dobe.

    Pozdro.. TK