  • Data: 2012-04-18 08:41:41
    Temat: odległośc żywopłotu od płotu
    Od: Andrzej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    chciabym posadzic teraz zywopłot z thui albo ligustru. Wybiorę pewnie
    ligustr. Mam wąska działkę i nie chciałbym aby zywopłot zabierał mi
    zbyt duzo miejsca. Stad moje pytanie, w jakiej minimalnej odległości
    (od planowanego płotu) posadzic żywopłot. Gdybym wybrał ligustra to
    bede go musiał przycinac z 2-3 razy do roku. Chciałbym jak najbliżej,
    tylko co z późniejszym przycinaniem? Dużo będzie mi rósł w szerz?
    Thuja pewnie mniej rosnie w szerz, nie trzeba będzie jej przycinać. A
    może wybrać cos innego na zywopłot, dobrego do tych warunków.
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.