  • 1. Data: 2011-07-27 09:38:04
    Temat: odwodnienie drogi
    Od: "szaraban" <s...@v...pl>

    Witam,
    mam pytanie jak wykonać odwodnienie drogi która ma spadek ok. 7%, czy co jakiś
    czas odwodnienie w poprzek drogi, czy wystarczy że dam na samej górze w poprzek
    korytko, czy trzeba co jakiś czas takie coś zrobić, długość drogi ok. 80m., czy
    wzdłuż też coś wykonać ? z boku jest zbocze.

    zdjęcie przedstawia widok drogi z góry :
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18016edd965d3463
    .html
    z lewej strony jest zbocze, z prawej 1 metr ziemi i dalej zbocze.

  • 2. Data: 2011-07-27 09:57:56
    Temat: Re: odwodnienie drogi
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "szaraban" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    .html
    > z lewej strony jest zbocze, z prawej 1 metr ziemi i dalej zbocze.

    Jak to wygląda po intensywnym deszczu? Spadek 7% to dużo, czy odwodnienie
    jest konieczne?