  • 11. Data: 2010-03-10 15:03:34
    Temat: Re: ogrodzenie z siatki - co i jak?
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Kudlaty pisze:

    > Po zimie stulecia jak niektorzy mowia slupki stoja nie pokrzywily sie
    > nie wysadzily sie. Czyli jest ok.

    Ta zima moze i byla stulecia, ale nie w aspekcie wysadzania
    slupków czy czego tam. Wlasciwie caly czas byla gruba pokrywa
    sniezna, pod która bylo cieplo.

    pozdro
    --
    A S

  • 12. Data: 2010-03-10 22:12:45
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości
    > Ta zima moze i byla stulecia, ale nie w aspekcie wysadzania
    > slupków czy czego tam.

    Się nie zgodzę. Słupki furtki jak co roku zrobiły "V" ;-)
    Zabetonowane na 1,20m, tyle że u mnie pod humusem
    czysta żywa glina.

    Wlasciwie caly czas byla gruba pokrywa
    > sniezna, pod która bylo cieplo.

    Nie cały, bo od jakiegoś czasu śniegu już nie ma,
    a dzisiaj o 6-tej było u mnie -10 C.
    A jak się chce coś z ziemią robić
    to nawet kilof nie daje rady (przynajmniej z rana).

    Pzdr

    JKK

  • 13. Data: 2010-03-11 09:09:59
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    J_K_K pisze:

    > Się nie zgodzę. Słupki furtki jak co roku zrobiły "V" ;-)
    > Zabetonowane na 1,20m, tyle że u mnie pod humusem
    > czysta żywa glina.

    Dziwne. Moj plot stoi, betonowanie duzo plytsze.
    Podlasie, zadnych wykrzywien. Tez pod czarnym
    mam gline (nie wiem, czy to ma wplyw).

    Mróz mrozem, ale slonce ostro daje. Uwazalem te
    warunki za tak korzystne, ze swiadomie nie zakrecilem
    wody. Az strach jechac do domu...
    --
    A S

  • 14. Data: 2010-03-11 10:54:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Dziwne. Moj plot stoi, betonowanie duzo plytsze.
    > Podlasie, zadnych wykrzywien. Tez pod czarnym
    > mam gline (nie wiem, czy to ma wplyw).

    myślę, że tu chodzi tez o wodę gruntową, która tę glinę wysadza

    > Mróz mrozem, ale slonce ostro daje. Uwazalem te
    > warunki za tak korzystne, ze swiadomie nie zakrecilem
    > wody. Az strach jechac do domu...

    he he, przedwczoraj w nocy minus 15 było... (podlasie)

    pozdrawiam
    s_13

  • 15. Data: 2010-03-11 10:55:36
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    a jeszcze jeden temat:
    jak wpleść drut naciągowy w siatkę?...

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2010-03-11 13:03:55
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > a jeszcze jeden temat:
    > jak wpleść drut naciągowy w siatkę?...

    Chyba normalnie :)
    Czyli siatke najpierw powiesic ale nie naciagac jej zbyt mocno. Potem drut
    podawac w "bok" siatki a druga osoba powinna go lekko prowadzic tak aby szedl w
    swego rodzaju kanale (siatka jest wypukla).
    Ten kanal sie robi wezszy jak sie siatke naciagnie.
    Po naciagnieciu drutu naciagamy siatke (czyli przymocowana jest na jednym koncu
    do slupka) i to co nam zostanie to na gorze i dole odplatamy i wykrecamy w gore.
    Wazne jest aby siatke jednak lekko naciagnac ale nie za duzo zeby za duzo nie
    musiec potem wyplatac. Mozna tez troche pocyganic i z jednej strony drutem
    siatke ominac na 30-50cm wtedy po naciagnieciu kawalek siatki nie bedzie
    zabolowany drutem i mozna go wyjac za jednym rozpleceniem.

    Innych metod nie znam ale moze sa...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 17. Data: 2010-03-11 13:44:45
    Od: mk <d...@t...pl>

    s_13 pisze:
    > a jeszcze jeden temat:
    > jak wpleść drut naciągowy w siatkę?...
    Może to pomoże,
    http://www.leroymerlin.pl/mpng2-front/pre?zone=zonec
    atalogue&renderall=on&idLSPub=1102497079&NutchCat=po
    rady
    choć z głębokością mocowania słupków w betonie bym dyskutował
    Pdr. M

  • 18. Data: 2010-03-11 13:59:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "mk" > choć z >głębokością mocowania słupków w >betonie bym
    >dyskutował

    Jak wpuszczane w beton to 25 cm wystarczy

    Krzysiek

  • 19. Data: 2010-03-11 14:02:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    Tylko beton bym lał głebiej- sam słupek w betonie jak bedzie zatopiony.
    Otwornicą otwory robic najwygodniej

    Krzysiek

  • 20. Data: 2010-03-11 16:17:11
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    s_13 pisze:
    > a jeszcze jeden temat:
    > jak wpleść drut naciągowy w siatkę?...

    Moi najpierw przewlekli sznurek - taki brzydki nylon
    bardzo mocny, uzywany do snopków. Sznurkiem pociagneli
    drut - 80 m. w jednym kawalku. Tak samo na górze i na dole.

    Niestety nie moge sobie przypomniec, czy siatka juz
    byla na slupkach - chyba tak.

    pozdro
    --
    A S