  • Data: 2011-04-06 11:14:30
    Temat: ogrzewanie podłogowe - bezwładność
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym mieć w całym domu ogrzewanie podłogowe napędzane kotłem
    kondensacyjnym. I już prawie się zdecydowałem aż w końcu znajomy, który
    zbudował sobie ostatnio dom stwierdził, że zrezygnował z podobnego pomysłu
    bo stwierdził, że bezwładność takiej instalacji jest tak duża, że po np.
    dłuższej nieobecności w domu aby podgrzać trochę pomieszczenia trzeba czekać
    parę godzin.

    Pytanie do tych z Was którzy grzeją dom jedynie podłogówką:
    Jak się to użytkuje? Nie jest to jakaś upierdliwa sprawa z tym długim
    oczekiwaniem na ogrzanie?
    Czy podjęlibyście drugi raz taką decyzję czy może raczej część zrobilibyście
    grzejnikami (instalacja mieszana)?

    Dom taki:
    https://picasaweb.google.com/quent75/ProjektDomu

    Pozdr.