  • 11. Data: 2013-11-25 17:36:58
    Temat: Re: okna
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:l6vsng$bog$1@node1.news.atman.pl...
    > z tego co ludzie pisza to Drutex jest tani ale jakosciowo gorszy. wszystki
    > wyceny oscyluja w granicach 14500 - 15500 wiec teraz tylko jakosc
    > decyduje.

    jesli ci sie nie spieszy to zrób zamówienie w srodku zimy - bedzie taniej.

    b.

  • 12. Data: 2013-11-26 10:11:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Ł" napisał w wiadomości grup

    > fachowo to sie nazywa hamulec w klamce a ze trzeba czasami mieszkanie
    > wietrzyc to chce wykluczyc klapanie oknem. obecnie sklaniam sie jednak do
    > hamulca ciernego.
    > z tego co ludzie pisza to Drutex jest tani ale jakosciowo gorszy.

    Gorszy od czego?

    Dla mnie jeśli chodzi o jakość Drutex był na drugim miejscu zaraz po
    Oknoplaście Kraków, a daleko przed wszystkimi loklanymi śląskimi firmami.

    Najlepiej najpierw wybierz profil a dopiero później szukaj producenta który
    używa tego profilu. Bo nie ma sensu porównywanie ofert na porządnych
    profilach z oknami robionymi na następcach panoramie.

    Od jakości profilu (plastiku) w dużej mierze zależy łatwość późniejszego
    czyszczenia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-11-26 10:54:04
    Od: <m...@g...com>

    > Gorszy od czego?

    Od większości. Mój znajomy pracuje w branży okiennej jako projektant.
    Nie ważne w jakiej firmie obecnie, ważne że pracował już w kilku więc
    wie sporo na temat. Zapewne wiesz że w Sączu firm zajmujących się
    stolarką budowlaną na wysokim poziomie, czyli posiadających własne
    biura projektowo rozwojowe jest kilka. Bogdański, Dako, Fakro czy
    Wiśniowski. Jest także sporo pomniejszych firm które naśladują
    rozwiązania tych większych.
    Okna to nie tylko rama w jakimś kolorze.

  • 14. Data: 2013-11-26 11:37:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Gorszy od czego?

    > Od większości. Mój znajomy pracuje w branży okiennej jako projektant.
    > Nie ważne w jakiej firmie obecnie, ważne że pracował już w kilku więc
    > wie sporo na temat.

    A konkrety? Bo na razie to wygląda na zarzuty konkurencji która sobie nie
    radzi.

    Jakość okien z Drutexu jest wystarczająca do hotelu Hilton, ale
    niewystarczająca dla Twojego znajomego:
    http://www.strefabiznesu.gp24.pl/artykul/bytowski-dr
    utex-robi-okna-dla-hotelu-hilton-w-nowym-jorku-59870
    .html

    > Zapewne wiesz że w Sączu firm zajmujących się
    > stolarką budowlaną na wysokim poziomie, czyli posiadających własne
    > biura projektowo rozwojowe jest kilka. Bogdański, Dako, Fakro czy
    > Wiśniowski.

    A co w tych firmach jest bardziej markowego? I na wyższym poziomie?

    > Jest także sporo pomniejszych firm które naśladują
    > rozwiązania tych większych.

    Drutex jest jednym z największych producentów, więc nie wiem, czy tym
    zdaniem go doceniasz czy ganisz.

    > Okna to nie tylko rama w jakimś kolorze.

    A czy ja pisałem coś takiego?

    Pozdrawiam
    Ergie