  • 21. Data: 2010-11-29 17:03:45
    Temat: Re: oszczędzanie wody w umywalce
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "Dla Kieszeni" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:192a6efe-5ece-4df9-a994-567823fdb99b@30g2000yql
    .googlegroups.com...

    > oszczędność przy wykorzystaniu perlatorów zależna jest od ceny wody w
    > danym rejonie jeśli ktoś chce to mogę mu podesłać podział cen wody i
    > ścieków na okres 2010-2011.

    Oczywiście. Jeśli wypiję wodę z kranu to zapłacę więcej, niż za wodę wypitą
    z kranu z twoim prelatorem spamerze?

    Ponawiam pytanie: czy po zastosowniu prelatora będę napity płową ilości
    wody?

    Powtórzę pytania innych:
    Czy wiadro napełniane w całości przed zastosowaniem prelatora napełni się
    tak samo po zastosowaniu cudprelatora ale połową litrów wody? Licznik wykże
    mniej litrów, a w wiadrze nadal będzie pełno?

    By wypłukać usta z pasy potrzebuję dwa razy nabrać wody do ust. Czy prelator
    cudownie sprawi, że już po jednym razie będą usta wypłukane?

    > Jednak jest wielu
    > takich którzy i tak stwierdzą że to co zaoszczędzimy i tak oddamy przy
    > następnej podwyżce wiec oszczędzać nie warto.

    To twoje fantasmagorie.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

    Żadam ochrony BOR!

  • 22. Data: 2010-11-29 17:10:45
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *Dla Kieszeni* wdusil[a] knefle:

    >tak to prawda, dzięki perlatorom ograniczamy zużycie wody nie
    >ograniczając komfortu mycia. Dzięki ich używaniu możemy zaoszczędzić
    >do 300 zł na jednym kranie (zależy od użytego perlatora). Zachęcam do
    >odwiedzenia mojego sklepu, w którym przedstawiam produkty
    >oszczędzające http://dlakieszeni.pl/tnij-rachunki/za-wode.html

    Co to znow za marketingowy belkot?

  • 23. Data: 2010-11-29 18:15:31
    Od: BearBag <b...@o...pl>

> [...]
    > tak samo po zastosowaniu cudprelatora ale połową litrów wody? Licznik wykże
    > mniej litrów, a w wiadrze nadal będzie pełno?

    Nie wiem czy to tylko cynizm czy naprawde nie rozumiesz. Oszczędności z
    perlatora mą być tylko przy myciu np rąk. Ręce myjesz powiedzmy minutę,
    normalnie zużyjesz 8-10litrów wody, z perlatorem też je umyjesz w minutę bo
    tyle czasu potrzebujesz na dokładne umycie ale wody spłynie tylko 3-4litry.
    Niektorzy nie zakrecają wody przy goleniu, myciu zębów itd co wydaje mi się
    może przynieś duże oszczędności.
    Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle
    napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec perlator może
    tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.
    Pozdrawia BearBag...

  • 24. Data: 2010-11-29 18:42:07
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Maverick <n...@g...pl> napisał(a):

    >W kwestii zakrecania wody - tak. W kwestii stosowania napowietrzaczy - nie.

    Woda to woda. Cena jest jedna

    >Moj czas jest bardzo drogi :) wolę go marnować na inne sposoby niż zmywanie.

    A z tym to sie zgodze :)

  • 25. Data: 2010-11-29 18:55:32
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Użytkownik "BearBag" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo
    > tyle czasu potrzebujesz na dokładne umycie ale wody spłynie tylko

    No i wreszcie - dowiadujemy się tego, co próbowałem wyłuszczyć i przewrotnie
    ukazać, a co należało powiedzieć odrazu:
    oszczędności są, "ale". Oszczędności są tylko przy użyciu strumienia do
    spłukiwania, nie przy zapotrzebowaniu na objętość wody!

    Ale owo "ale" trzeba jasno powiedzieć, a nie pierdolić, że jest to
    hipersuperniedowyjebania urządzenie.

    Do tego wypada przyznać, że taki pelator jest obecnie na _KAŻDYM_ kranie
    przeznaczoym dużykuw domumieszkaniu, na _każdej_ wylewce (już w tym wątku to
    napisano) - wystarczy wejść do Praktikera lub Castoramy. Więc skoro to juz
    jest na wylewce to po co zakładać?

    > Niektorzy nie zakrecają wody przy goleniu, myciu zębów itd co wydaje mi
    > się
    > może przynieś duże oszczędności.

    Przeciez nie zakręcją kranu _z_prelatorem_, więc? Zamiana prelatora na
    prelator? Dobre, to dopiero oszczędność.

    > Perlatora raczej nie opłaca sie używac w kuchni bo tam wode zwykle
    > napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia

    Nie do mycia w kuchni? No kolejne odkrycie.
    Preator ma za zadanie zwiększyć efetywność splukiwania poprzez
    napowietrzenie strumienia wody. No ale soro twierdzisz, że kuchni się nie
    zmywa...

  • 26. Data: 2010-11-29 21:00:24
    Od: BearBag <b...@o...pl>

> [...]
    > oszczędności są, "ale". Oszczędności są tylko przy użyciu strumienia do
    > spłukiwania, nie przy zapotrzebowaniu na objętość wody!

    Oczywiście, nikt nie twierdzi inaczej.

> [...]
    > napisano) - wystarczy wejść do Praktikera lub Castoramy. Więc skoro to juz

    nawet ludzie ktorzy tym handlują piszą o tym na aukcjach, tyle że te
    perlatory ponoć są lepsze i ograniczają pobór wody nawet dwukrotnie,
    trzykrotnie bardziej niż zwykle sitkowe ktore przy okazji mają metalową
    siatkę i po kilku tygodniach w twardej wodzie są zatkane od kamienia.
    Czy są bardziej oszczędne i odporne na kamień dam znać za pare miesięcy jak
    potestuje takie "cudo"

    > Przeciez nie zakręcją kranu _z_prelatorem_, więc? Zamiana prelatora na
    > prelator? Dobre, to dopiero oszczędność.

    Troche juz przesadzasz z tą ironią, auto też można zmienić na bardziej
    oszczędne, to auto i to auto a jednak sie czasem opłaca dopłacić.

    > Nie do mycia w kuchni? No kolejne odkrycie.

    W erze gdzie wieszkosc ludzi ma już zmywarki w zlewozmywaku myje sie tylko
    wieksze garczki i patelnie.
    Mnie mocno ograniczający perlator w kuchni raczej by denerwował, bo chce
    napełnić garczek czy tez czajnik jak najszybciej a nie czekać. Cześciej
    nalewam w kuchni wodę niż myje tam ręce... dlatego do kuchni wystarczy mi
    standardowy kupiony razem z baterią.

    Pozdrawia BearBag...

  • 27. Data: 2010-11-29 21:38:00
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BearBag" <b...@o...pl> wrote in message

    Ogólnie - rzeźbienie w GWnie.
    Miałem perlator, ale była to głowica (końcówka na wylewkę z przegubem -
    pozwalała na przechylanie w dowolną stronę o jakieś 20°) - dobra była do
    spłukiwania lub napełniania czegoś w zlewozmywaku.

  • 28. Data: 2010-11-30 08:20:55
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    BearBag <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > napelniamy do naczyń, do gotowania itd a nie do mycia wiec perlator może
    > tylko denerwowac bo woda wolniej napełni naczynie.

    W zaskakujący sposób zmienił się twój styl:
    1. W pierwszym poscie pytasz o prelator niemal bezradny jak dziecko,
    2. W drugim i trzecim poscie tego samego wątku wiesz o prelatorach wszystko
    i orędujesz za ich używaniem.
    Śmierdzisz spamerem, i to bardzo.
    Ta aukcja o którą pytasz w pierwszym poscie to twoja aukcja.

    Strachu S.

  • 29. Data: 2010-11-30 18:00:47
    Od: BearBag <b...@o...pl>

> [...]
    > i orędujesz za ich używaniem.
    > Śmierdzisz spamerem, i to bardzo.
    > Ta aukcja o którą pytasz w pierwszym poscie to twoja aukcja.

    Zadajac pytanie w pierwszym poście nie wiedziałem nic, jednak potem
    trafiłem na fajne forum na niemieckiej stronie i dlatego przepisałem to
    czego sie tam dowiedziałem. Kupiłem dwa takie perlatory na próbe i jak
    przetestuje dam znać i nie z tej aukcji które linkowałem na początku bo te
    akurat jak doczytałem są gówno warte, także raczej nie spamuje na rzecz
    tamtej aukcji :)

    Pozdrawia BearBag...

  • 30. Data: 2010-12-12 23:27:44
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Różnica pomiędzy kranem a perlatorem jest taka, jak pomiędzy szlauchem a Karcherem.
    Nikt rozsądny nie napełnia wiadra wody Karcherem, chociaż jak powszechnie wiadomo
    Polak potrafiłby i to.

    -----