  • 1. Data: 2009-08-04 10:12:27
    Temat: panele na scisk
    Od: "Darek" <b...@z...gdynia.pl>

    Witam
    Wspaniali fachowcy położyli mi panele ze zbyt mała dylatacją. Jak się
    troszkę "uleżały", dochodzą do ścian na ścisk i już zaczyna górka rosnąć na
    środku pokoju. Co z tym zrobić? Czy da się je jakoś podciąć przy ścianie?
    Czy nada się do tego szlifierką kątowa? A jeśli tak, to z jaką tarczą?
    Łańcuchowe trochę drogie są :(

    Pozdrowienia,
    Darek

  • 2. Data: 2009-08-04 11:01:49
    Temat: Re: panele na scisk
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    On 4 Sie, 12:12, "Darek" <b...@z...gdynia.pl> wrote:
> [...]
    > środku pokoju. Co z tym zrobić? Czy da się je jakoś podciąć przy ścianie?
    > Czy nada się do tego szlifierką kątowa? A jeśli tak, to z jaką tarczą?

    Szlifierką kątowa sie teoretycznie nie da. Ale ja czasami tne. Tylko
    ze dymi jakby sie paliło.
    Poszukaj w wypożyczalniach piły do drewna elektrycznej.
    Jest tylko pytanie jak szerokie masz listwy przypodłogowe. czy szpara
    nie bedzie za szeroka.

  • 3. Data: 2009-08-04 11:05:42
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Czy nada się do tego szlifierką kątowa? A jeśli tak, to z jaką tarczą?
    > Łańcuchowe trochę drogie są :(

    z łańcuchową.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2009-08-04 11:20:41
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 4 Sie, 12:12, "Darek" <b...@z...gdynia.pl> wrote:

    > Czy nada się do tego szlifierką kątowa? A jeśli tak, to z jaką tarczą?

    da sie bardzo dobrze. Kup w szitmarkecie tarcze (ja chyba placilem
    jakies 15 zl) do drewna takiej wielkości by pasowała na kontówkę
    załóż i wytnij. Ustaw tylko dokladnie oslone bo to niebezpieczne
    narzędzie z taka tarcza. Czynnosc badzo prosta i szybka tylko troche
    kurzu, przydaje sie druga osoba z odkurzaczem.

    > Łańcuchowe trochę drogie są :(

    i sie nie nadaje do tego

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 5. Data: 2009-08-05 11:48:05
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    Myślę że niepotrzebnie sobie komplikujesz życie. Ja tez tak miałem i
    rozwiązałem to prościej.
    Zdjąłem listwy i odszukałem miejsca gdzie punktowo podłoga stykała się ze
    ścianą.
    Przy pomocy ostrego przecinaka (można zastosować dłuto) i młotka wyciąłem
    niewielki fragment podłogi i górka znikła.
    Raczej małoprawdopodobne jest ażeby panele opierały sie o scianę na większej
    długości.
    Czasami powstaje opór przy drzwiach gdzie nieprawidłowo wykonano próg lub
    brak przerwy.
    życzę sukcesów
    Adam

  • 6. Data: 2009-08-05 11:48:33
    Od: "Yozwig" <j...@c...ropczyce.pl>

    Użytkownik "Darek" <b...@z...gdynia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na środku pokoju. Co z tym zrobić? Czy da się je jakoś podciąć przy
    > ścianie? Czy nada się do tego szlifierką kątowa? A jeśli tak, to z jaką

    Ja w identycznym przypadku wykonałem potężny
    i bardzo ostry przecinak z szerokiego stalowego
    płaskownika i przy pomocy dużego młotka spokojnie
    sobie to poodcinałem. IMO dużo spokojniejsza
    i bezpieczniejsza praca "w kącie przy ścianie"
    niż elektronarzedziami, no i się nie kurzy :P.

    Przecinak można wykonać bardzo długi, co znacznie
    podnosi komfort pracy :).

    Yozwig

  • 7. Data: 2009-08-06 19:35:08
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    nie nadaje się.

> [...]
    > narzędzie z taka tarcza. Czynnosc badzo prosta i szybka tylko troche
    > kurzu, przydaje sie druga osoba z odkurzaczem.

    Kolego zastanów się dwa razy zanim będziesz miał czyjąś rękę na
    sumieniu, zwłaszcza tego co będzie trzymał odkurzacz. Jak tarcza złapie
    panel to szarpnie tak szlifierkę że ciężko jest ją utrzymać, zapewne
    tarcza pociągnie rękę o pół metra do przodu, w stronę przyglądającej się
    żony i wypadek gotowy. Po to właśnie są inne średnice otworów na
    tarczach aby nie cudować jak się nie wie co się robi.

    Pozdrawiam
    KK