  • 41. Data: 2021-07-16 22:29:19
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > A za chwilę chuju osrany będziesz płakał że się do ciebie przypierdolilem a budyń
    będzie utyskiwał że grupa zaorana. W internecie jest dużo miejsca. Załóżcie swoją
    grupę, moderatorem i naczelnym inżynierem zostanie uzyszkodnik. Będziecie mieli taki
    spokój że nikt wam miesiacami nie będzie przeszkadzał jakimiś wpisami.

    A niby dlaczego to my mamy stąd spadać?

    Wszedłeś ne tę grupę, która istniała, a większość z nas prowadziło tu
    normalne dyskusje i dzieliło się swoją wiedzą. Dyskusje były prowadzone
    z poszanowaniem drugiej osoby. Pojawił się jeden psychopata, który już
    na szczęście przestał się udzielać, a po nim ty. Obrażasz ludzi,
    wyzywasz. Wydaje ci się, że jesteś na własnym folwarku.

    A wiesz o tym, że gdyby ktoś chciał to "zrobiłby ci koło pióra".
    Zdychałbyś teraz z głodu płacąc grzywny i wysokie zadośćuczynienia, albo
    byś siedział w pierdlu?

    O ile jak naubliżasz osobie anonimowej, to sprawa jest sporna, ale Jacek
    Maciejewski to osoba z imienia i nazwiska, którą część userów zna nawet
    osobiście.

    A tu masz odpowiedni zapis prawny Kodeksu Karnego:

    Dz.U.2020.1444 t.j.

    | Akt obowiązujący
    Wersja od: 22 czerwca 2021 r.
    Art.  216. [Zniewaga]
    §  1.
    Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność,
    lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła,

    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.

    §  2.
    Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do roku.

    §  3.
    Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo
    jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub
    zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary.
    §  4.
    W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę
    na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel
    społeczny wskazany przez pokrzywdzonego.
    §  5.
    Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

    Tak więc nie podskakuj, bo możesz któregoś, pięknego dnia dostać
    wezwanie do sądu i się zdziwisz.

    Prawo niestety zna też inną możliwość, aby upierdzielić takiego jak ty,
    który obraża osoby rzekomo anonimowe.

    Wystarczy, że dokonasz znieważenia tej osoby w obecności innych osób,
    które znają personalia tejże, rzekomo anonimowej osoby i są w stanie
    określić o kogo chodzi.

    Tak się składa, że część userów na tej grupie zna się osobiście i znają
    się z imienia i nazwiska.

    Co ciekawsze ok. 8 lat temu wdałeś się w pyskówkę z moim
    kolegą-prawnikiem i jemu też naubliżałeś. Miałem wtedy ubaw, bo
    wiedziałem kim on jest i wiedziałem, że jest w trakcie robienia
    aplikacji prokuratorskiej. Tyle, że on wtedy nie dał się wciągnąć w
    twoje, chamskie pyskówki, potraktował cię jak osobę upośledzoną i
    skończyło się tym, że jeszcze mu nawrzucałeś kilka obelg i odpuściłeś,
    bo nie było reakcji z jego strony. Dość mocno wtedy udzielał się na
    grupach elektroniki, samochodowej i budowlanej.

    Ciesz się, że ludzie tutaj traktują cię jak osobę upośledzoną umysłowo,
    ale w końcu komuś zbyt mocno nadepniesz na odcisk i załatwi ci wczasy i
    odwyk od tabletu i komputera. Ubliżasz ludziom nie wiedząc kim są.

  • 42. Data: 2021-07-16 22:37:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > I daj Boże jak najgłębiej. Od kilku lat tylko ty masz jakiś problem z moim
    czytnikiem. To jakaś fobia czy co? Próbowałeś to leczyć.

    Nie tylko on, ale wiele osób, które wielokrotnie Ci o tym pisało.
    Przestali pisać, bo albo Cię mają w KF, albo uznali, że jesteś
    niereformowalny. Mnie także to denerwuje, ale zastosowałem tę drugą opcję.

  • 43. Data: 2021-07-16 22:54:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 21:43:02 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > Zenuś, mało rozgarnięty jesteś więc ci przedstawię rzecz obrazowo. Jak
    > piszesz na newsy z googla to tak jakbyś śmierdzący wszedł do tramwaju.
    > Wiesz co to tramwaj, nie? Jeden się odsunie, inny zatka nos, jeszcze
    > inny będzie cierpiał w milczeniu. Jeden Maciejewski ci powie -
    > śmierdzisz, pacanie. To dlatego że wierzy w bliźnich i ich zdolność
    > poprawy. Ci co nie wierzą, po prostu z tobą nie gadają. A gadają
    > wyłącznie ci co śmierdzą tak jak ty i smród im nie wadzi. Stąd ulegasz
    > złudzeniu że wszysko jest w porząsiu :) Niestety , nie jest a ty
    Jakie to szczęście że nie masz obowiązku czytania i pisania. Uzyszkodnik jak nikt zna
    się na internecie i założy alternatywna grupę dla wybranych. Dla niego to między
    kłopot niż strzelić palcami. Zostanie tam moderatorem i mnie zwyczajnie niż
    zarejestruje. Pomijam drobny szczegół że na taką grupę mam wyjebane, jak by to młodzi
    powiedzieli. Zapiszesz się tam i nikt ci nie bedze śmierdział.

  • 44. Data: 2021-07-16 23:33:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 16 lipca 2021 o 22:30:02 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > ale w końcu komuś zbyt mocno nadepniesz na odcisk i załatwi ci wczasy i
    > odwyk od tabletu i komputera. Ubliżasz ludziom nie wiedząc kim są.
    W zasadzie całkowicie się z tobą zgadzam w kwestii że nie wiem kim są inni. W
    zasadzie bo wśród użytkowników grupy jest jeden chory psychicznie uzyszkodnik.
    Dołączył do niego niedawno z innej grupy inny pierdolnięty i stworzyli grupę wsparcia
    na miarę Tworem. Co do twojej sugestii że proponowałem żebyś z innymi wypierdał na
    stworzona specjalnie dla was grupę. Kłamiesz jak stara pomarszczona Indianka. Ani ja
    ani nie zauważyłem żeby ktoś inny chciał cie stąd wygonić. Nie ma w necie zakazu
    bycia na więcej niż jedna grupa. Jak każde twoje oskarżenie to też jest chybione.
    Straszysz. Nazywales mnie wiele razy ubekiem. A co jeśli nim byłem. Niby nic bo od
    dwudziestu lat bym był na emeryturze. Ale jest pewien myk.tak jak dzieci aktorów
    zostają aktorami, lekarzy lekarzami itp. Tak dzieci ubeków dostały pracę w służbach
    różnych. Dzieci moich kolegów z pracy też. Jak bym poprosił żeby cię znaleźli go to
    by było dla nich prostsze niż beknięcie po piwie. I teraz co oni mogą zrobić. Mogą
    poprosic swoich ludzi w aucie żeby źle zaksięgowaniu twoje wpłaty. Po roku sprawa by
    się wyjaśniła i by nawet ZUS przeprosił. Ale roku z zablokowanymi kontami bankowymi
    nikt nie przetrzyma. Zwłaszcza jak nie będzie mógł zapłacić podatków. Wredny numer
    możliwy do zrobienia to wykreślenie z bazy PESEL jako zmarłego. Historia zna takie
    przypadki. Odkręcenie trwa minimum trzy lata. Z rzeczy mniej uciążliwych jest
    szczegółowa kontrola z US. Jeśli byłem ubekiem to naczelnicy to też dzieci i wnuki
    moich kolegow. A ty mnie paragrafami straszysz w sytuacji w której orzekac może syn
    mojego najlepszego kolegi z pracy. Ciekawe jak to możliwe że pamiętasz co było 8 lat
    temu jak nie pamiętałeś jak niedawno pytałeś jak założyć zawór elektromagnetyczny w
    studzience. A wracając do twojej odpowiedzi. Załóż alternatywna grupę. Potrafisz bo
    nie ma rzeczy których nie potrafisz zrobić. Akurat założenie grupy jest proste. Albo
    załóż na pejsbuku grupę zamknięta. Od czasu do czasu dasz zrzut ekranu żeby ci co nie
    zostaną tam przyjęci mieli czego żałować. Kończę bo za dużo czasu dzisiaj ci
    poświęciłem.

  • 45. Data: 2021-07-17 07:29:44
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 14:05, ąćęłńóśźż pisze:
    > O to, że nie każdy ma ich w... Wielkim Poważaniu.
    > A powinien.
    > Sprowadzili grupę do poziomu rynsztoka.
    > Odpowiadający im też.

    idź z tym do zenusia. zenus szaleje też na pl.soc.polityka.
    oko za oko, proste?

    --
    Runt

  • 46. Data: 2021-07-17 07:30:00
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 09:21, Uzytkownik pisze:

    > Też nie jesteś lepszy. Biorąc udział w przepychankach słownych,
    > wyciągałeś ścierwo z KF-a.
    >
    > Czy choćby ten Twój, zbyt często używany zwrot "Nie pozdrawiam", który
    > świadczy o wielkiej pogardzie dla ludzi.
    >
    > Jak widać różnierozumiemy zapis: "Kochaj bliźniego ... ".

    > Ja wręcz przeciwnie, pozdrawiam, bo zdrowie Ci się przyda.

    grupa zakompleksionych psycholi na czele z zenusiem robi z każdego forum
    chlew. marcinek to albo klon albo "swierzak". merda ogonkiem by
    zasluzyc na laske zenusia. wkrótce dołacza kolejne klony zenusia. beda
    ujadac pod dyktando. patrz temat.

    --
    Runt

  • 47. Data: 2021-07-17 07:30:05
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 14:19, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Pozwolisz że zacytuję mistrza ciętej odpowiedzi uzyszkodnika oczywiście. Dlaczego
    kłamiesz. Teraz ja, kłamiesz psi chuju jak stara pomarszczona cyganka. W tym temacie
    występuje często i się udzielasz. Ale dobrze wiedzieć że nie czytasz co piszę. Przy
    najbliższej okazji pojeżdżę sobie po tobie jak po łysej kobyle.

    No i co Kżyho? przypodobałeś się zenusiowi? To psychol z kompleksem
    małego członka.

    --
    Runt

  • 48. Data: 2021-07-17 07:31:19
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 13:01, flama zenusia Kris pisze:

    > Nie było takich okresów.
    > W pyskówki wdajesz się zawsze i za każdym najczęściej jako pierwszy prowokując,
    będąc chamski( dyskusje z Myjkiem, z heby, ze mną itp).

    buhahahhahahhahahhahahhaaaa! wyslij zenusiowi białe róże.

    --
    Runt

  • 49. Data: 2021-07-17 07:40:32
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 19:36, psychol Zenek Kapelinder pisze:

> [...]
    spokój że nikt wam miesiacami nie będzie przeszkadzał jakimiś wpisami.

    brawo zenusiu! "ty chuju osrany"! to stad sie u ciebie bierze! w czasach
    burdelowych u hansa musiales miec wiele razy do czynienia z "osraniem".
    --
    Runt

  • 50. Data: 2021-07-17 07:43:21
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-16 o 22:54, psychol Zenek Kapelinder pisze:
    >Pomijam drobny szczegół że na taką grupę mam wyjebane, jak by to młodzi powiedzieli.

    zenusiu, bluzgami nie nadrobisz swego strachu przed otoczeniem.ciebie
    zenusiu trzeba ubrac w kaftanik bez rekawow.

    --
    Runt