  • 71. Data: 2021-07-18 11:37:51
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-18 o 11:07, Kris pisze:

    > Linka poproszę bo chętnie to zweryfikuję

    Najpierw zweryfikuj to o co cię prosiłem.

    > Wiedział o podejrzeniu łamania paragrafów i nie zareagował?
    > Może dobrze że Ziobro kastę prawniczą reformuje.

    Ściganie odbywa się na wniosek poszkodowanego. Skoro sam poszkodowany
    nie miał ochoty wszczynać sprawy to co tobie do tego?

    > Linka podaj bo nie pamiętam takich dyskusji
    > Zweryfikujemy jak było

    Może od razu upublicznić personalia? Ciekawe co na to prokuratura?

  • 72. Data: 2021-07-18 11:46:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 02:20:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > jest zdecydowanie więcej
    Argument z liczebności? Milion much nie może się mylić, jedz gówno?

    > W czym ten gugiel taki zły?
    Tłumaczyłem kilka razy i więcej mi się nie chce. Poszukaj sam, google
    użyte w tym celu się sprawdzają.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 73. Data: 2021-07-18 11:47:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:37:55 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Może od razu upublicznić personalia? Ciekawe co na to prokuratura?

    Nie zrozumiałeś mnie.
    Linka do dyskusji(ogólnodostępnej) prosiłem a nie o personalia.

  • 74. Data: 2021-07-18 11:53:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:46:30 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Argument z liczebności? Milion much nie może się mylić, jedz gówno?

    Tu masz rację. Ale oprócz liczebności google jako czytnik newsów ma inne zalety
    > Tłumaczyłem kilka razy i więcej mi się nie chce. Poszukaj sam, google
    > użyte w tym celu się sprawdzają.

    Leniwy jestem i liczyłem że podasz odpowiedź na tacy
    Ale w wolnej chwili poszukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

  • 75. Data: 2021-07-18 12:36:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 11:53:16 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Tu masz rację. Ale oprócz liczebności google jako czytnik newsów ma inne zalety
    > Leniwy jestem i liczyłem że podasz odpowiedź na tacy
    > Ale w wolnej chwili poszukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.
    Co będziesz czas marnował na szukanie. Ty masz dobrze. Kiedyś czytnik Googla nie
    cytował. Zrobili ze cytuje. Mnie cytowanie do niczego nie jest potrzebne bo jestem w
    stanie zapamiętać tekst na który odpowiadam i nie muszę co chwila sprawdzać co ktoś
    napisał. Niech szukają ci co im czytnik google nie pasuje. To oni mają problem.
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.

  • 76. Data: 2021-07-18 12:50:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 03:36:14 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    napisał. Niech szukają ci co im czytnik google nie pasuje. To oni mają problem.
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.

    Zenuś mówi: A ja będę sobie śmierdział i co mi pan zrobisz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 77. Data: 2021-07-18 13:23:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 12:50:53 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    Pistoletu do głowy nikt im nie przystawia i nie każe czytać.
    > Zenuś mówi: A ja będę sobie śmierdział i co mi pan zrobisz?
    Co tam Jacku w czworakach słychać. Zdrowi wszyscy. Przy kilku miliardach urządzeń z
    Androidem pojawiły się nowe perfumy. To ty ze swoimi które dawno wyszły z mody
    pleśnią i zgnilizną trącisz. Jeśli nie musisz czytać to co ci przeszkadza nawet jak
    bym samymi dużymi literami pisał. Chyba że jesteś wiejski głupi pieniacz. W takiej
    sytuacji musi być jak ty chcesz. Ale nie będzie i możesz mnie w dupę przez papierek,
    bo ci z gęby gównem śmierdzi, pocałować.

  • 78. Data: 2021-07-18 14:20:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2021 02:53:15 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Ale oprócz liczebności google jako czytnik newsów ma inne zalety

    Hmmm... ciekawe jakie?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 79. Data: 2021-07-18 14:34:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 18 lipca 2021 o 14:20:35 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Hmmm... ciekawe jakie?
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    Może zamiast rozdrapywać nowy temat daj linki do tych swoich wypowiedzi o wadach
    czytnika google. Jeśli pisałeś to gdzieś to jest. Jeśli tylko pisałeś że wiele razy
    pisałeś to znaczy że tego nie ma. I do drugiej wersji jestem się w stanie przychylić.

  • 80. Data: 2021-07-19 07:07:40
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Ale widzisz, Zenuś, twoja rada jest do dupy. Trzymając się porównania
    > tramwajowego, muszę jechać akurat tą linią i tym wozem co ty. Inny
    > jedzie gdzie indziej i o innej porze, i nie pasuje.
    > No, żeby nie przedłużać. Zostawiam cię w gronie śmierdzieli z jakimi ci
    > nie przeszkadza gadać i którym też nie przeszkadza że śmierdzisz. Ty i
    > Runt pasujecie do siebie. A ja sobie idę w drugi koniec wagonu :)

    nie mieszaj mnie z tym kanalią i nadętym bufonem. ten psychol przyssał
    się do mnie i łazi za mną po wszelkich forach. nie nastawiam drugiego
    policzka tylko odwzajemniam zenusiowi i jemu podobnym waleniem na odlew
    w pysk. idz sobie na "konic wagonu" i udawaj ze zenus to taki mily facio
    tylko inni sa be.

    --
    Runt