  • 1. Data: 2009-08-09 21:08:00
    Temat: piła spalinowa
    Od: "Marcin" <b...@o...pl>

    Witam, przy okazji zakupu działki i budowy domu pojawila się konieczność
    zakupu piły spalinowej. Takie zwykłe prace ogrodowo-domowe, piła, która
    potnie drzewo do kominka, wytnie cos niepotrzebnego itp... Ktoś może doradzi
    jakiś model? zastanawiam się nad stihl lub husqvarna, nie planuję wydać na
    to "fortuny" ale chciałbym piłę która posłuży mi parę ładnych lat
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-09 22:36:41
    Temat: Re: piła spalinowa
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wydać na to "fortuny" ale chciałbym piłę która posłuży mi parę ładnych lat

    Stihl MS 180. Nie pamietam czy ma lancuch 3/8 1,3, jezeli 3/8 1 to MS 230.
    Jezeli nie jestes fanem markowego sprzetu, to kupisz cos za ok. 500zl i tez
    potnie. Ale prowadnica bedzie za dluga i nie da sie tego na stale
    wyregulowac. Wycieka ciagle olej i tandetne wykonanie. Poza tym OK.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-08-09 23:14:49
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 9 Sie, 23:08, "Marcin" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > jakiś model? zastanawiam się nad stihl lub husqvarna, nie planuję wydać na
    > to "fortuny" ale chciałbym piłę która posłuży mi parę ładnych lat

    A po co Ci spalinówka? Nie wystarczy elektryczna?

  • 4. Data: 2009-08-10 05:43:25
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    husqvarna rancher 460 lub 455.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-08-10 06:03:19
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

> [...]
    > wydać na to "fortuny" ale chciałbym piłę która posłuży mi parę ładnych lat

    Ja mam Partnera 391 z prowadnicą 40 cm i jestem bardzo zadowolony. Mam ją od
    jakieś 4-5 latek, i do tego roku weszystko było ok, w tym roku podaję trochę
    za mało oleju na łańcuch, wiec bede musiał ją dać do przegladu. Rocznię tnę
    ok 10-15mp dębiny do kominka i trochę prac w ogrodzie których nie da się
    wykonac elektryczną (którą też posiadam)

  • 6. Data: 2009-08-10 07:23:51
    Od: lukaSE <l...@g...com>

    partner to taka "budżetowa" dobra marka. swego czasu, w początkach
    działalności używalismy partnera przy stawianiu domków w szwecji. Mam
    ja do dzis, chjlopaki nie moga jej zajezdzic :)
    dobra i tania.
    Poza tym malo kto wie ze partner, tak jak zreszta i millwauke, to
    Electrolux :)

  • 7. Data: 2009-08-10 08:12:28
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "lukaSE" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
> [...]
    >dobra i tania.
    >Poza tym malo kto wie ze partner, tak jak zreszta i millwauke, to

    Jak kupowałem to wiedziąłem że to jakiś budżetowy odłam którejś bardziej
    znanej firmy. Ponieważ z piłą nic złego się nie działo w zaszłym roku
    zafundowałem sobie kosiarkę tej firmy

  • 8. Data: 2009-08-10 09:27:40
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> napisał w
    wiadomości news:h5odh0$4oe$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Rocznię tnę ok 10-15mp dębiny do kominka i trochę prac w ogrodzie których
    > nie da się wykonac elektryczną (którą też posiadam)
    Dołącze sie do pochwały tej pilarki,kosztuje przyzwoite pieniądze i jest
    naprawde dobra.Dużo tych pilarek jest używanych przy wycinkach lasów jak i
    przez strażaków gdzie cieszy się dobrą opinią.

    4320 (20090809) __________

    4321 (20090810) __________

  • 9. Data: 2009-08-10 12:38:51
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Husqvarna srii 235-240 spokojnie Ci wystarczy. Nie przepłacisz a
    zrobisz to co potrzebujesz.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 10. Data: 2009-08-10 18:08:08
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

> [...]
    > Rocznię tnę ok 10-15mp dębiny do kominka i trochę prac w ogrodzie których
    > nie da się wykonac elektryczną (którą też posiadam)

    I ja pochwale partnerka
    Uzytkuje mojego 2 lata i nie oszczedzam a smiga jak nowka
    Wart kazdej wydanej zlotowki,