  • 31. Data: 2015-10-19 23:27:13
    Temat: Re: plany kolibra ;)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 października 2015 23:01:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Od razu elektrownie atmowa budujcie. Zbudowanie w warunkach dobrze wyposażonego
    warsztatu mechanicznego silnika stirlinga w wersji użytkowej. Czyli takiego co do
    pierwszej naprawy przepracuje kilka tysięcy godzin jest niemożliwe. W warunkach
    przydomowego wasztaciku to taka sama fikcja jak zbudowanie kolibra z planów za sto
    dolcow albo elektrowni atomowej.

    Ale o co Tobie sie rozchodzi Kogut? :) Chyba Ci znowu poprawianie tekstu
    sie wlaczylo bo jakos nieskladnie piszesz. Co jest trudnego w zbudowaniu
    tego kolibra niby? :) Robilo sie trudniejsze rzeczy ;)

    A silnik stirlinga tu facet za 2 pln zrobil z puszki z Biedronki :))

    https://www.youtube.com/watch?v=CBwjD0w7xT0

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2015-10-19 23:29:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    napisał:
> [...]
    przydomowego wasztaciku to taka sama fikcja jak zbudowanie kolibra z planów za sto

    a komu wersja uzytkowa potrzebna? taki gadzet mi sie podoba
    https://www.youtube.com/watch?v=TTQ28RxVTsg

    b.

  • 33. Data: 2015-10-20 00:34:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>