  • 1. Data: 2011-10-18 07:07:54
    Temat: płytki na kominie
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    obłożyłem komin systemowy styropianem, na to siatka w kleju, grunt i
    przykleiłem płytki klinkierowe. Tyle że nie wierzę ze fugi wytrzymaja lata
    całe w szczelnej formie. Zatem konkurs : czym dodatkowo pomalować komin zeby
    go zabezpieczyć od wody. Olej? Wosk?
    To nie musi być piękne bo na komin patrze z 10metrów, z tej odległosci to
    raczej nic sie nie zobaczy z tych wynalazków.

    b.

  • 2. Data: 2011-10-18 07:59:40
    Temat: Re: płytki na kominie
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >To nie musi być piękne bo na komin patrze z 10metrów, z tej odległosci to
    >raczej nic sie nie zobaczy z tych wynalazków.

    Są preparaty na bazie teflonu którymi możesz przemalowac fugi

  • 3. Data: 2011-10-18 09:15:15
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > To nie musi być piękne bo na komin patrze z 10metrów, z tej odległosci to
    > raczej nic sie nie zobaczy z tych wynalazków.

    Sarsil do klinkieru
    chyba jedyne co się nada
    a sporo się naczytałem i naszukałem.
    tego środka uzyłem
    i efekt jak narazie jest zachwycający, ale jak dlugo to będzie działac tego
    nie wiem,
    w każdym bądź razie przygotowany jestem na malowanie za rok w ramach
    rozrywki:)

    Po impregnacji nie zamaka klinkier i nie cieknie komin, woda spływa bardzo
    ładnie.

  • 4. Data: 2011-10-18 09:46:11
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w każdym bądź razie przygotowany jestem na malowanie za rok w ramach
    > rozrywki:)

    chciałbym cos z gatunku wymaluj i zapomnij - teraz mam dostęp wygodny,
    później nie bede mial.

    b.

  • 5. Data: 2011-10-18 10:23:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > chciałbym cos z gatunku wymaluj i zapomnij - teraz mam dostęp wygodny,
    > później nie bede mial.

    ja nie znalazlem czegos takiego :)

    jak będzie mi coś się jeszcze działo to pseudo łupek pojdzie na moj
    klinkier.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-10-18 19:35:27
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    > ja nie znalazlem czegos takiego :)
    >
    > jak będzie mi coś się jeszcze działo to pseudo łupek pojdzie na moj klinkier.

    Spróbuj pomalować Funcosil'em Remmersa. Mój kierownik budowy malował tym
    klinkier na ogrodzeniu kilkanaście lat temu. Ogrodzenie wciąż wygląda niemal jak
    nowe. Powłoka nie była odnawiana.
    Szwagier pomalował tym komin z cegły - zrobił się hudrofobowy. Ja właśnie kończę
    ogrodzenie z klinkieru i na pewno zaimpregnuję je tym środkiem. To preparat
    rozpuszczalnikowy, głęboko penetrujący mur. Występuje w kilku postaciach, w tym
    płynu do natrysku oraz kremu do smarowania. Cena płynnego - ok. 30zł netto/litr.
    Zużycie - od ok. 0,2 do 0,8l na m2. Przy cegle podobno idzie tego ok. 0,5l m2.
    Oprysk musi być "zdrowy".

    --
    Bartek