  • 1. Data: 2009-11-21 17:17:23
    Temat: płyty gipsowo-kartonowe
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    możecie podać jakieś linki do poradników, które w prosty i obrazowy sposób
    pokażą w jaki sposób układa się płyty gipsowo-katonowe na ścianach? Jakich
    użyć profili, jak rozstawić itp?

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2009-11-21 20:07:23
    Temat: Re: płyty gipsowo-kartonowe
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > możecie podać jakieś linki do poradników, które w prosty i obrazowy sposób
    > pokażą w jaki sposób układa się płyty gipsowo-katonowe na ścianach? Jakich
    > użyć profili, jak rozstawić itp?

    widziałem takie videoporadniki na jakichś stronach producentów wełny
    mineralnej..

    pozdrawim
    s_13

  • 3. Data: 2009-11-22 00:02:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokażą w jaki sposób układa się płyty gipsowo-katonowe na ścianach? Jakich

    Najlepiej to najpierw poczytaj na stronach producento, potem zobacz jak to
    robi w miare dobra ekipa.