  • 31. Data: 2016-06-28 23:13:31
    Temat: Re: po co szalowac jak mozna ... no wlasnie co? ;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .06.2016 o 22:18 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    >Domek dla dzieci też zrobiłem (2x 1,5m w podstawie, 1,8 wysokości, 2 m nad
    >ziemią, kryty gontem, dwa otwierane okna, normalne drzwi) - po basenie
    >atrakcja nr 2 dla dzieciaków :-)

    Ile razy były? Jak długo stoi?

    >Trampoliny niestety nie mam - czyli jednak Twój sąsiad to nie ja...

    Domek pokryty papą, która w tym roku u mnie wylądowała, więc to nie Ty...

  • 32. Data: 2016-06-28 23:15:09
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 23:12:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Adas znów nadstawia dupsko na lanie :-)

    Chyba w twoich mokrych marzeniach :D

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2016-06-28 23:17:06
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >Chyba w twoich mokrych marzeniach :D

    No nie, na usenecie, łazisz za mną i prosisz by cię kopnąć :-)

  • 34. Data: 2016-06-28 23:26:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 23:18:04 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No nie, na usenecie, łazisz za mną i prosisz by cię kopnąć :-)

    To moj watek - won!

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2016-06-28 23:30:21
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 23:13 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > Ile razy były? Jak długo stoi?

    Stał u mnie 6 lat.
    Na wiosnę tego roku go sprzedałem na Olx. Człowiek przyjechał po niego z
    przyczepką 300km w jedną stronę.
    Taki domek to atrakcja dla dzieciaków w wieku 3 - 7 lat.
    Później są inne atrakcje. Były momenty, że całodniowe zabawy toczyły się
    wokół domku.
    Moje już z niego wyrosły.

    TG

  • 36. Data: 2016-06-28 23:40:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >To moj watek - won!

    mówisz, że czujesz sie tutaj cieciem :-)

    w sumie do twarzy ci ;P

  • 37. Data: 2016-06-28 23:43:20
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

> [...]
    .

    >Stał u mnie 6 lat.
    >Na wiosnę tego roku go sprzedałem na Olx. Człowiek przyjechał po niego z

    Łojacie tzn. to jakis gotowiec? Eee, sąsiad wszystko własnymi rencyma. Boje
    się, żeby to na płot kiedyś nie dupnęło - w sumie niby jego sprawa, ale może
    komuś krzywdę zrobić.

  • 38. Data: 2016-06-28 23:51:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2016 o 23:43 Ghost <n...@d...pl> pisze:

    > Łojacie tzn. to jakis gotowiec? Eee, sąsiad wszystko własnymi rencyma.
    > Boje się, żeby to na płot kiedyś nie dupnęło - w sumie niby jego sprawa,
    > ale może komuś krzywdę zrobić.

    Od początku do końca moja robota - łącznie z tym, że sam wyrabiałem
    materiał z tarcicy (piła, strugarka itp). Sam robiłem i szkliłem okna,
    drzwi, barierki, drabinki itp.

    TG

  • 39. Data: 2016-06-28 23:54:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

> [...]

    >Od początku do końca moja robota - łącznie z tym, że sam wyrabiałem
    >materiał z tarcicy (piła, strugarka itp). Sam robiłem i szkliłem okna,

    Ale dla kupca z olik(s)a gotowiec :-)

  • 40. Data: 2016-06-29 09:36:38
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2016 23:10:40 +0200, Ghost napisał(a):

    > Bo do pływania to się nie nadaje.

    jak się nie da jak się da:)

    https://www.youtube.com/watch?v=lM_wdC8rd8A

    --