  • 31. Data: 2015-07-28 08:19:08
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Już wywiało chmurę w stronę gór. Za to w jakiejś małej miejscowości prusaki, ale nie
    niemce, z wizyta przyszły. Sanepid mówi że i rok mogą tam być zanim wszystkich
    zagazują. Koniec świata w Polsce prusaków będą gazować.

  • 32. Data: 2015-07-28 09:38:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Godzinnym czyszczeniem reku? Opatronk....

    Spróbuj, w wątku o kosztach domów i mieszkań się nie udało ale może tym
    razem będzie lepiej. Matematyka nie jest taka trudna:

    4 x 365 = 1460 dni (pomijam rok przestępny)
    60 minut = 3600s

    3600s / 1460d = 2,47 s/d

    2,47 sekundy - tyle _średnio_ dziennie czasu Quent poświęcił na czyszczenie
    rekuperatora przez ostatnie 4 lata. Teraz zapytaj ile czasu poświęca Kogutek
    na poranne i wieczorne wietrzenie i będziesz wiedział jak duży to nokaut.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2015-07-28 09:40:47
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 01:41:44 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]

    na muratorze jest grupa budujaca rekuperatory i zbiorczo zamawiaja ebm-y - ale nie
    doczytalem w jakich cenach ostatecznie kupują ale chyba cos 150E.

    b.

  • 34. Data: 2015-07-28 09:45:09
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > 6,5k. To co widzisz to wkladka do obudowy ze styro i wentyl :) Jeden
    > wentyl
    > kosztuje 300Eur u producenta (EBM), do tego jeszcze sporo innych elementow
    > dochodzi, wiec... Wyciagacie zdecydowanie pochopne wnioski :-)
    > A ze styro? Cos, najlepiej sie do tego nadaje (nie ciagnie wilgoci, nie
    > rdzewieje, latwo obrobic, dlugowieczne). Co szybciej zniknie zakopane
    > w ziemi - blacha, czy styropian? :-) Nie wiem coscie sie tak tego styro
    > czepili :-)

    No akurat tego się (może przypadkiem) słusznie czepili :-)

    Styro to ekonomiczne rozwiązanie. W rozwiązaniach z górnej półki jest tam
    taka gęsta pianka/gąbka podobna do neoprenu (a może to neopren). Jest
    odporna na wilgoć a znacznie, znacznie lepiej wycisza.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2015-07-28 09:48:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 07:50:38 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > he he he marketing emocjonalny :-)

    Rozumiem, ze ty nic nie kupujesz, bo wszystko marketing :D

    6 lat temu reku brinka byl najlepszym mozliwym wyborem jezeli chodzi
    o reku. Nie mam zielonego pojecia jak jest dzisiaj ale jakbym ulegl
    marketingowi to bym kupil reku za 20-30k :D Tak, byly takie.

    A made ze rzeczy made in germany w 99% sa lepsze niz made in china to nawet
    dziecko wie.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2015-07-28 09:49:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 01:57:32 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Wystarczy sprawdzic w katalogu EBMa :-) No i to made in Germany (EBM), a nie
    > jakas chinszczyzna :-)
    W katalogu producenta powiadasz;)
    Właśnie o cenach katalogowych pisałem.
    Np wełne do ocieplenia kupowałeś takiej cenie jak w katalogu producenta?

  • 37. Data: 2015-07-28 09:53:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:48:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 6 lat temu reku brinka byl najlepszym mozliwym wyborem jezeli chodzi
    > o reku.

    Bo Ty kupiłeś;) A ci co kupili wtedy inne reku to idioci bp kupili gorsze i drozsze;)
    W sąsiednich wątkach coś o czubku nosa pisali...
    > A made ze rzeczy made in germany w 99% sa lepsze niz made in china to nawet
    > dziecko wie.
    6523485325 razy lepsze?

  • 38. Data: 2015-07-28 09:54:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 09:49:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > W katalogu producenta powiadasz;)
    > Właśnie o cenach katalogowych pisałem.
    > Np wełne do ocieplenia kupowałeś takiej cenie jak w katalogu producenta?

    No w porzadku. Zdaje sobie sprawe ze duzy producent ma duze znizki na zakup,
    mimo wszystko cena poszczegolnych elementow to nie cena koncowa urzadzenia :)
    Patrzac w ten sposob to np. wszystkie firmy odziezowe robia kazdego z nas
    glupka, bo przeciez material na t-shirta kosztuje ze 2-3 pln, a kupujesz go
    za 30-60 pln, to jest dopiero przebitka :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2015-07-28 09:54:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-28 o 01:17, Adam Sz. pisze:

    Co szybciej zniknie zakopane
    > w ziemi - blacha, czy styropian? :-) Nie wiem coscie sie tak tego styro
    > czepili :-)

    Ile kosztuje metr szescienny styropianu?

    Pozdro.. TK

  • 40. Data: 2015-07-28 09:55:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-07-28 o 09:40, Budyń pisze:

    > na muratorze jest grupa budujaca rekuperatory i zbiorczo zamawiaja ebm-y - ale nie
    doczytalem w jakich cenach ostatecznie kupują ale chyba cos 150E.

    Mysle, ze firma produkujaca rekuperatory kupuje je jeszcze taniej.

    Pozdro.. TK