    From: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: powierzchnia mieszkalna a mała firma
    Date: Sat, 17 Jan 2009 15:35:55 +0100

    Witam
    Mam takie pytanie bo nigdzie nzaleźć nie potrafie odpowiedzi.
    Jak policzyć rzeczywista powierzchnię mieszkalną mojego domu.
    Wiem że na poddaszu liczy sie też inaczej bo pod skosami jest jakos nie
    liczone.
    Ale najbardziej zależy mi na tym że część domu przeznaczam na działalność
    gospodarczą bo tak zosta zaprojektowany. I teraz pytanie: czy tą
    powierzchnię na działalnośc nie wlicza się w mieszkalną?